Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، علی‌اصغر سالمی، مدیر منابع انسانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و سرپرست روابط عمومی این شرکت که مسئولیت اجرای برنامه‌ها در بخش مسئولیت اجتماعی را نیز بر عهده دارد در این باره گفت: ما با مردم اطراف خطوط لوله و تلمبه‌خانه‌ها همکاری خوبی داریم و سعی می‌کنیم هم از خدمات ساکنان مجاور در کارها استفاده کنیم و هم این خانواده‌ها را از امکانات بهداشتی، آموزشی، خدماتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شرکت بهره‌مند کنیم.
 
وی افزود: به مناطق دوازده‌گانه این شرکت تکلیف شده که از ماشین‌آلات سنگین که در تعمیرات خطوط لوله در سطح کشور فعال هستند در اوقات فراغت، در زمینه کشاورزی، تسطیح جاده‌های روستایی و کمک به روستاهای مجاور از طریق شورای روستاها استفاده شود.
 
به گفته سالمی، خدمات پزشکی در درمانگاه‌های مراکز انتقال نفت این شرکت که بیشتر در نقاط دورافتاده مستقر هستند از جمله مواردی است که به ساکنان مجاور خطوط و مراکز انتقال نفت ارائه می‌شود.
 
سالمی با بیان این‌که کمک به بازسازی مساجد و حسینیه‌ها، مدارس، حفر چاه، اطفای آتش‌سوزی‌های احتمالی و ... نیز از دیگر کمک‌هایی است که کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات برای ساکنان همجوار خود انجام می‌دهند، ادامه داد: تصفیه آب شرب روستاییان، فرهنگ‌سازی برای رعایت حریم خطوط لوله در میان مردم از طریق توزیع بسته‌های آموزشی و ... نیز از دیگر اقدام‌هایی است که این شرکت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی خود از انجام آنها دریغ نمی‌کند.
 
رئیس اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت خطوط لوله و مخابرات به زلزله پارسال کرمانشاه اشاره کرد و گفت: زمانی که زمین‌لرزه کرمانشاه اتفاق افتاد، همکاران خطوط لوله و مخابرات بسیجی‌وار به میدان آمدند و انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله ماشین‌آلات سنگین و وسایل نقلیه امدادی را تقدیم زلزله‌زدگان کردند.
 
وی اظهار کرد: همچنین از لوازم و امکانات مراکز انتقال نفت و منطقه غرب برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده استفاده‌های بسیار شد.
 
بنا به این گزارش، بر اساس برنامه پنج ساله، پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در چهار بخش تعریف و اعتبارات آن نیز پس از نظر صریح وزیر نفت و تایید هیئت مدیره اختصاص یافته است.
 
بر این اساس، به منطقه غرب کارون، منطقه پارس شمالی و جنوبی، دیگر مناطق نفتخیز و دیگر مناطق کشور به ترتیب ۵، ۷، ۱۱ و ۲هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
 
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت با ۱۲ منطقه عملیاتی، عملکرد قابل قبولی در زمینه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین منابع انسانی داشته است؛ از به‌کارگیری نیروهای بومی اطراف خطوط لوله گرفته تا استفاده مردم از امکانات موجود در مناطق جزو مواردی است که این شرکت را در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود موفق کرده است.
 
این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیش از ۱۴ هزار کیلومتر خطوط لوله نفت و فرآورده، ۱۸۶ مرکز انتقال نفت، تاسیسات و فشارشکن و ۲۹۳ ایستگاه مخابراتی، انتقال سالانه ۱۲۳ میلیارد لیتر نفت و فرآورده را برعهده دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی از آمادگی ناوگان ملی برای توسعه حمل‌ونقل بار صادراتی به قاره آفریقا خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیر بیات با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و ابلاغ سیاست‌های توسعه دریامحور اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این راستا اقدامات متعدد و وسیعی در راستای توسعه تجارت با کشورهای آفریقایی انجام داده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون خطوط مستقیم و غیرمستقیم کشتیرانی به شرق، شمال و غرب آفریقا فعال ‌است، افزود: در شرق به ویژه کشورهای کنیا، تانزانیا و زنگبار خطوط مستقیم هم اکنون در حال خدمات رسانی به بازرگانان هستند؛ ضمن اینکه در شمال نیز به بنادر کشورهای لیبی، مراکش و الجزایر خطوط مستقیم فعال هستند در غرب آفریقا به سبب حجم کمتر بار از فیدرهای بین‌المللی برای رساندن بار استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: در کنار ایجاد این خطوط کشتیرانی، دفاتر منطقه‌ای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در کشورهای یادشده، راه‌اندازی شده‌اند که وظیفه آنها ضمن ارائه خدمات به شناورهای کشتیرانی توسعه ارتباطات تجاری بین کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران است.

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی‌ ایران با دعوت از بازرگانان ایرانی برای بهره‌مندی از خدمات یاد شده، تصریح کرد: گروه کشتیرانی هم اکنون با ایجاد شبکه DOOR TO DOOR آمادگی دارد کالای صادراتی را با استفاده از حدود 1500 دستگاه انواع واگن و 150 دستگاه کامیون کشنده خود، از محل تولید تا مقصد نهایی حمل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود