Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@00:35:59 GMT

فرزند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون درآستانه تولد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۰۷۶۳

فرزند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون درآستانه تولد

عروس ملکه بریتانیا برای سومین وضع حمل خود به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «کیت میدلتون» دوشس کمبریج و همسرش ویلیام، پسر ولیعهد بریتانیا امروز –دوشنبه- برای وضع حمل سومین فرزندش به بیمارستان منتقل شد.

بر این اساس کیت به بیمارستان سانت ماری در نزدیکی لندن جایی که دو فرزند پیشین خود یعنی جورج و شارلوت را به دنیا آورده بود، منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر شاهزاده ویلیام با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد: دوشس با یک خودرو از کاخ پادشاهی به بخش لیندو در بیمارسنان سانت ماری منتقل شده است.

فرزند جدید کیت، پس از برادرش جورج ۴ ساله و خواهرش شارلوت ۲ ساله و پدرش شاهزاده ویلیام و پدربزرگش شاهزاده چارلز پنجمین نفر در صف رسیدن به پادشاهی بریتانیا است.

شاهزاده هری، برادر کوچکتر شاهزاده ویلیام اما در مرتبه ششم برای رسیدن به پادشاهی بریتانیا قرار دارد و قرار است ماه آینده میلادی با «مگان مارکل» بازیگر مشهور آمریکایی ازدواج کند.

اسامی احتمالی برای نوزاد جدید خانواده سلطنتی بریتانیا شامل ماری، آلیس و ویکتوریا در صورت دختر بودن آن و آلبرت، آرتور و فرید در صورت پسر بودن آن است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین