Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران فرماندهی انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته چهار سارق را با ۱۰ فقره سرقت دستگیر کردند، همچنین دو باند 10 نفره قاچاقچیان مواد مخدر منهدم و بیش از 132 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فضل اله برزوئی جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، کش روی، احشام، منزل و اماکن خصوصی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های، شهرکرد، اردل و بروجن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند چهار سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۰ فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، کش روی، احشام، منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۳۲ کیلو مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

سردار غلام عباس غلام زاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد چند سوداگر مرگ برای انتقال مواد مخدر به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و شهرستان فارسان و بروجن قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام کار اطلاعاتی دقیق سه دستگاه خودرو سواری این قاچاقچیان را در محور های مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ها ۱۲۰ کیلو تریاک و ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین جاساز کشف و ۱۰ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

غلام زاده در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد