Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:22:55 GMT

اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۲۱۵۴

اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران افتتاح شد

شمیرانات- اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران با حضور مسئولین در شمال این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران و اولین مرکز معاینه فنی در منطقه یک تهران بعد از ظهر دوشنبه با حضور سید نواب حسینی منش  مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ، مدیران شهری منطقه یک تهران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در پایانه شهید دستواره افتتاح شد.

شهردار منطقه یک تهران در این مراسم طی سخنانی با صدور دستور مسقف نمودن پایانه شهید دستواره گفت: با توجه به وجود ایستگاه متروی «نوبنیاد» و جابه جایی حجم قابل ملاحظه ای از مسافرین در این پایانه ، جهت رعایت حال شهروندان  عملیات مسقف نمودن این پایانه صادر و در دستورکار قرار گیرد.

وی سپس به افتتاح مرکز معاینه فنی شهید دستواره در شمال تهران اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز می تواند تردد طولانی ساکنان منطقه را برای معاینه فنی به شرق و غرب تهران تعدیل و تا حدودی مشکلات شهروندان را مرتفع کند.

حبیب الله تاجیک اسماعیلی افزود: مرکز معاینه سیار تک خطه دارای یک خط ورودی برای وسایل نقلیه است و با امکاناتی مشابه مراکز ثابت معاینه فنی ، روزانه می تواند ۵۰ تا ۶۰ وسیله نقلیه را مورد معاینه قرار دهد.

شهردار منطقه یک تهران خاطر نشان ساخت: برای راه اندازی این مرکز لاین انتهایی پایانه شهید دستواره به دلیل قرار گرفتن در شرق منطقه یک و سهولت در دسترسی شهروندان به مرکز انتخاب و با همکاری مرکز معاینه فنی تهران ، مرکز سیار در آن جانمایی شد که با فراهم شدن امکانات لازم مرکز ثابت معاینه فنی نیز در حاشیه منطقه یک تهران اجرا خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران