Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: یکی از مأموران رفع سد معبر شهرداری توسط یک وانت‌بار مصدوم شد. آفتاب‌‌نیوز : کامران گردان خاطرنشان کرد: شب گذشته یکی از مأموران رفع سد معبر شهرداری که در میدان هگمتانه در حال کنترل و نظارت و جلوگیری از توقف وانت‌بارها بود، توسط یکی از این رانندگان مصدوم شد.
وی با بیان اینکه این راننده به صورت دنده عقب با این مأمور برخورد و موجب مصدوم شدن این فرد می‌شود، یادآور شد: راننده متواری شده اما هنوز عمدی یا غیرعمد بودن این حادثه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گردان با اشاره به اینکه احتمال می‌رود قصد راننده برخورد عمدی باشد، افزود: پلیس در حال چهره‌شناسی این فرد است تا بتواند با دستگیری وی از عمد یا غیرعمد بودن حادثه اطمینان حاصل کند.
وی تصریح کرد: در این حادثه که شب گذشته در میدان هگمتانه رخ داده هیچ بحث و جدلی بین رانندگان و مأموران شهرداری رخ نداده است.
گردان در پایان گفت: مأمور شهرداری در بیمارستان بعثت همدان بستری شده که اکنون وضعیت وی بهبود یافته و مرخص شده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز