Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ظهر  امروز در جلسه شورای اجرایی سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: دشمن در سه ضلع در حال مبارزه با ماست، یک ضلع دشمنان بین المللی یعنی امریکا و صهیونیست‌ها، ضلع دوم دشمنان منطقی مثل کشورهای مرتجع عرب همچون عربستان و ضلع سوم منافقان داخلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: این 3 ضلع در یک جنگ پیچیده درحال نبرد با ما هستند؛ این سه دشمن با چند هدف عمده دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند. 

این مسئول بیان کرد: تضعیف و نابودی قدرت ایران، استحاله نظام از درون از طریق شکل دهی فساد و ناامیدی مردم نسبت به نظام و از بین بردن بازوهای قدرتمند نظام از اهداف دشمنان است.

وی گفت: در فضای امروز جامعه دشمنان بین المللی، جنگ روانی علیه ما به راه می‌اندازند، دشمنان منطقه ای با قرار دادن دلار و پول هنگفت دراختیار غربی‌ها به دشمنی مشغولند و هر روز شاهد فتنه گری آنها در سوریه و بحرین و یمن هستیم. 

معبودی ابراز کرد: منافقین داخلی با مجاهدین خلق متفاوت هستند و منافقین نوینی هستند که به فتنه گری مشغول اند که فتنه‌گران و گروه‌های انحرافی جزو همین گروه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن این است که از تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی جلوگیری کند، بیان کرد: یکی از مولفه‌های قدرت بحث اقتصاد است؛ اگر ما در بحث‌های نظامی قوی باشیم اما در حوزه اقتصادی مشکل داشته باشیم کاری از پیش نخواهیم برد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اذعان کرد: تحریم‌های فلج کننده برای زمین زدن ایران به نتیجه دلخواه دشمنان منجر نشد؛ بنابراین هدف ایزوله کردن ایران را دنبال می‌کنند براین اساس رهبری تاکید بر حمایت از تولید داخلی دارند. 

وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر شاهد یک اجماع نسبی در بحث هجرت از تلگرام بودیم و این نشان می‌دهد ما ظرفیت هماهنگی و اتحادی بین مردم و مسئولان را داریم. 
این مسئول بیان کرد: ما در فضای امروز و وجود جنگ نابرابر نیازمند همت مضاعف هستیم، اصحاب رسانه باید به گونه ای اطلاع رسانی داشته باشند که مسئولین در حوزه تولید ملی ورود پیدا کنند و از بحث‌های حاشیه ای بپرهیزند. 

وی افزود: باید برای مردم تبیین شود که از مسئولان مطالبه داشته باشند و ما باید سنگر مبارزه را در میدان جنگ بسازیم. 

معبودی ابراز کرد: مردم و مسئولان باهم وظیفه حمایت از تولید داخلی را دارند؛ ما امروز نیازمند مهندسی فرهنگی هستیم. فرهنگ ما دستکاری شده و اجزایی از آن برداشته شده و اجزای غربی جایگزین آن شده؛ بنابراین شاهد خروجی مناسبی در حوزه فرهنگ نیستیم. 

وی عنوان کرد: برای دستیابی به قدرت نباید کشور ما در حوزه تولید به کشورهای بیگانه وابسته باشد، معنای اقتصاد مقاومتی همین است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: امروز برای پیروزی در جنگ فرهنگی باید ۸۰میلیون جمعیت ایران پای کار بیایند؛ ما در جنگ اقتصادی برای کسب قدرت باید همه به میدان بیاییم. 

وی تاکید کرد: یک سوی حمایت از تولید داخلی دولت است که باید مانع واردات کالای خارجی شود و با کالای قاچاق و فسادهای سازمان یافته مقابله کند که متاسفانه برخی دولتمردان اراده جدی برای این امر ندارد.

این مسئول بیان کرد: جنگ اصلی در کنار مسائل فرهنگی و امنیتی جنگ اقتصادی است که دشمن روی این موضوع تمرکز کرده؛ بنابراین باید یک جهاد همه جانبه داشته باشیم و از بحث شعار عبور کنیم. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این دولت سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود.

به گزارش شانا، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان و امضای هشت سند همکاری بیان کرد: سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود. امروز روز آخر سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان است و سپس به سریلانکا می‌رود که در آنجا طرف‌ها اسناد همکاری امضا می‌کنند و افتتاح‌ بعضی از طرح‌های اجرا شده از سوی پیمانکاران ایرانی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، توسعه همکاری‌های امنیتی یکی از محورهای گفت‌وگوست که در زمینه تبادلات تجاری و امنیتی بین دو کشور اثرگذار است. پارسال نیز سهم ارزش ارزی صادرات و تنوع سبد کالاهای صادراتی را افزایش دادیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این سفر حجم تجارت بین ایران و پاکستان در گام نخست ۱۰‌ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: در سفر سریلانکا نیز افزون بر امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و تجاری، ابرپروژه چندمنظوره دو سد و نیروگاه و انتقال آب که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، بهره‌برداری می‌شود.

دیگر خبرها

  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد