Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - وزير امور خارجه آلمان روز دوشنبه اعلام کرد که سران کشورهاي اروپايي به زودي نسبت به عواقب خروج احتمالي آمريکا از توافق هسته اي با ايران، به دونالد ترامپ هشدار خواهند داد.

به گزارش خبرگزاري رويترز، `هايکو ماس` وزير امور خارجه آلمان که براي شرکت در نشست وزيران امور خارجه عضو گروه هفت در کانادا بسر مي برد، گفت: سران کشورهاي اروپايي قرار است به دونالد ترامپ هشدار دهند که در صورت خروج يکجانبه آمريکا از توافق هسته‌اي با ايران، اوضاع به مراتب از وضعيت کنوني بدتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه امروز در نشست خبري مشترک با وانگ يي همتاي چيني خود در پکن گفت: مسکو و پکن اجازه نخواهند داد هيچ کشوري توافق هسته اي با ايران را تخريب کند.
رئيس دستگاه ديپلماسي روسيه افزود: ما در اين مسير کاملا با چين هماهنگ هستيم و اجازه نخواهيم داد که هيچ کشوري اين توافق را که در چارچوب قطعنامه سازمان ملل به تصويب رسيده است، بر هم بزند.
محمد جواد ظريف وزير امورخارجه ايران نيز روز شنبه درباره هرگونه خروج آمريکا از توافق هسته اي وين هشدار داد و تاکيد کرد که در صورت خروج واشنگتن از برجام، ايران گزينه هاي جديدي را ارائه خواهد کرد.
ظريف گفت: «بسيار بعيد است» که در صورت خروج آمريکا در توافق، ايران در اين توافق باقي بماند.
دونالد ترامپ رئيس جمهوري قرار است روز 12 ماه مي (22 ارديبهشت ) درباره ماندن در برجام و يا ترک يک جانبه آن تصميم گيري کند.
اروپام**9041** 1723
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه الجزیره، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا اعلام کردم که «بنیامین نتانیاهو» دیگر هیچ عذر و بهانه سیاسی برای امضا نکردن توافق مبادله افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) ندارد.

بلینکن امروز با لاپید در تل‌آویو دیدار و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

این چندمین سفر وزیر امورخارجه آمریکا به اراضی اشغالی از زمان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد