Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:40:15 GMT

زورگیران خودروهای غرب استان تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۴۸۰۴

زورگیران خودروهای غرب استان تهران دستگیر شدند

بهارستان- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری زورگیران خودروهای غرب استان تهران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجات الله چنگیز خانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان زورگیر خودروهای غرب و جنوب غرب استان تهران خبر داد و گفت: شگرد و شیوه زورگیری از مالباختگان، به این ترتیب بوده که با عنوان مسافر به رانندگان مراجعه می کردند و به آن ها پیشنهاد مبالغ بالا برای کرایه خودرو به صورت دربستی می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد به محض رسیدن به یک مکان خلوت با تهدید سلاح سرد و چاقو راننده را پیاده و خودرو وی را سرقت می کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان افزود: پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با انجام بررسی های دقیق ۲ روز قبل این سارقان را غافلگیر کرده و در حال تردد با یک خودرو سرقتی در بهارستان دستگیر کردند.

چنگیزخانی ادامه داد: این سارقان به ۱۷ فقره سرقت خودرو از طریق زورگیری اعتراف کردند.

وی گفت: با توجه به اعتراف صریح این افراد به ۱۷ فقره سرقت و زورگیری و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی دیگر شکات و مالباختگان از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر مجرمین شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پلیس آگاهی بهارستان در سه راهی «آدران» مراجعه کنند.
 

منبع: مهر

کلیدواژه: زورگیری فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نجات اله چنگیزخانی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان بارش باران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش برف کهگیلویه و بویراحمد بیرجند ارتش جمهوری اسلامی ایران یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان و مالخر حرفه‌ای و کشف پنج دستگاه خودرو و تعدادی قطعات سرقتی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمود حافظی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو، قطعات داخل آن و کابل برق طی هفته‌های اخیر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت،

وی افزود: مأموران یگان امداد با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده از محل‌های وقوع جرم، دو سارق این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف پنج دستگاه خودرو پراید سرقتی و اعتراف سارقان سابقه‌دار به سرقت پنج دستگاه خودرو پراید، شش فقره سرقت کابل برق و هشت فقره سرقت قطعات خودرو و فروش تعدادی وسایل سرقتی به یک مالخر خبر داد و گفت: مالخر این پرونده نیز دستگیر و چهار دستگاه پخش خودرو، تعدادی جک، آچار چرخ، باطری خودرو و چهار دستگاه بلندگو سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.

حافظی با بیان اینکه سارقان ۳۴ و ۳۷ ساله و مالخر ۵۲ ساله این باند سرقت با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: وقوع سرقت در جامعه موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود و مجموعه انتظامی برای تأمین امنیت و ارتقا احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 736716

دیگر خبرها

  • میزان وقوع سرقت در مازندران کاهش یافت
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • تصادفی که راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • تصادف دو خودرو راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • شگردهای سارقان منازل در ایام نوروزی تشریح شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت