Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@18:25:05 GMT

رئیس اداره ارشاد مشهد آزاد شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۶۹۳۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با پیگیریهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد ساعت ١٦ امروز دوم اردیبهشت با قرار وثیقه آزاد شد.

سعید سرابی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاظم دبیری پنجشنبه گذشته به دنبال وقایع رخ داده در برج سلمان مشهد بازداشت و روز جمعه راهی زندان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: از زمان بازداشت وی تاکنون پیگیریهای زیادی با مساعدت دستگاه قضایی برای آزادی وی صورت گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص مراسم قرعه کشی برج سلمان هم اظهار کرد: از ناهنجاریهای صورت گرفته در آن مکان بسیار متاسف و پیگیر برخورد با خاطیان این موضوع هستیم.

وی ضمن قدردانی از پیگیریهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با وجودی که وی در سفر رسمی به عراق بسر می برد اما از نخستین ساعات بازداشت رئیس اداره ارشاد مشهد بطور جدی از طریق مسئولان عالی قضایی پیگیر آزادی همکارمان بود.

سه شنبه شب گذشته مراسمی با عنوان جشنواره فروش در برج تجاری سلمان مشهد با اجرای یک خواننده پاپ برگزار شد. به دنبال این مراسم تصاویری از حضور دختران و پسران با عنوان رقص مختلط در کنسرت مشهد در فضای مجازی منتشر و در پی آن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد بازداشت شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی