Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@04:20:32 GMT

رئیس اداره ارشاد مشهد آزاد شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۶۹۳۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با پیگیریهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد ساعت ١٦ امروز دوم اردیبهشت با قرار وثیقه آزاد شد.

سعید سرابی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاظم دبیری پنجشنبه گذشته به دنبال وقایع رخ داده در برج سلمان مشهد بازداشت و روز جمعه راهی زندان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: از زمان بازداشت وی تاکنون پیگیریهای زیادی با مساعدت دستگاه قضایی برای آزادی وی صورت گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص مراسم قرعه کشی برج سلمان هم اظهار کرد: از ناهنجاریهای صورت گرفته در آن مکان بسیار متاسف و پیگیر برخورد با خاطیان این موضوع هستیم.

وی ضمن قدردانی از پیگیریهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با وجودی که وی در سفر رسمی به عراق بسر می برد اما از نخستین ساعات بازداشت رئیس اداره ارشاد مشهد بطور جدی از طریق مسئولان عالی قضایی پیگیر آزادی همکارمان بود.

سه شنبه شب گذشته مراسمی با عنوان جشنواره فروش در برج تجاری سلمان مشهد با اجرای یک خواننده پاپ برگزار شد. به دنبال این مراسم تصاویری از حضور دختران و پسران با عنوان رقص مختلط در کنسرت مشهد در فضای مجازی منتشر و در پی آن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد بازداشت شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر