Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@02:12:04 GMT

سقوط مرموز خانم روانشناس از طبقه نوزدهم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۱۹۰۶۹

تحقیقات جنایی برای حل معمای سقوط مرموز زن روانشناس از طبقه نوزدهم یک مجتمع در شرق پایتخت آغاز شد. آفتاب‌‌نیوز : روزنامه ایران نوشت: تحقیقات جنایی برای حل معمای سقوط مرموز زن روانشناس از طبقه نوزدهم یک مجتمع در شرق پایتخت آغاز شد.

این حادثه ساعت ۴:۵۰ دقیقه بامداد ۴ فروردین به مأموران کلانتری ۱۲۴ تهرانپارس و بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دقایقی بعد تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد زن 39 ساله‌ای مواجه شدند که از طبقه نوزدهم خانه‌اش سقوط کرده بود.

در تحقیقات اولیه همسر این زن به مأموران گفت: آن شب میهمان داشتیم و بچه‌هایمان به درخواست همسرم در خانه مادرزنم مانده بودند. یک دفعه همسرم به اتاق خواب رفت و بعد از آن صدای مهیبی شنیدم. خودم را به اتاق خواب رساندم که با پنجره باز اتاق مواجه شدم.

 خانواده این زن در تحقیقات گفتند: دخترمان پزشک روانشناس بود و سابقه مصرف دارو نداشت. مشکل خاصی هم نداشت که اگر داشت بی‌شک ما در این مدت می‌فهمیدیم. زمانی که به ما این خبر را دادند شوکه شدیم و به‌نظرمان مرگ او مشکوک است.

بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات در رابطه با علت سقوط مرگبار زن جوان را صادر کرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم