Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 98 درصد تعهد اردبیل در بخش ساخت مسکن مهر محقق شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محبوب حیدری در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته از تعداد 41 هزار و 378 واحد مسکن تعریف شده به استان اردبیل بالغ بر 39 هزار و 249 واحد به اتمام رسیده و افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یک هزار و 91 واحد مسکن مهر نیز آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این تعداد مسکن مهر قبل از ماه رمضان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل متقاضیان شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 600 واحد مسکن مهر عارضه‌دار در اردبیل وجود دارد، تصریح کرد: تا پایان سالجاری این تعداد مسکن مهر نیز آماده افتتاح خواهد شد.
حیدری کل اعتبار هزینه شده برای ساخت مسکن مهر در استان اردبیل را اعم از آورده شخصی و تسهیلات بانکی بالغ بر 2 هزار و 482 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: در بیش از 98 درصد پروژه‌های راه و شهرسازی استان اردبیل استفاده از کالای ایرانی به عنوان یک اصل رعایت می‌شود که با کیفی‌سازی برخی دیگر از محصولات مورد نیاز در این پروژه‌ها امیدواریم دو درصد باقیمانده نیز با مصرف کالای ایرانی انجام شده و با این عمل در واقع اشتغال جوانان ایرانی، تولید ثروت در کشور و آبادانی و شکوفایی ایران رقم خواهد خورد.
عضو شورای اداری استان اردبیل ساخت و توسعه راه‌های استان اعم از راه‌های اصلی و فرعی و شریانی در استان را یادآور شد و بیان کرد: در بحث احداث راه‌های اصلی استان 17.7 کیلومتر احداث راه، 7.2 بهسازی راه‌ها، 77 کیلومتر روکش آسفالت، یک کیلومتر بازیافت سرد، 5.2 کیلومتر بازیافت گرم و 3 کیلومتر آسفالت SMA را که در استان اردبیل برای اولین بار انجام می‌شود در گرده حیران انجام دادیم.
حیدری همچنین اجرای 135 هزار و 198 کیلومتر لکه‌گیری و ایجاد 46 دستگاه پل را نیز یادآور شد و افزود: در حوزه راه‌های روستایی نی 9.5 کیلومتر احداث راه روستایی، 116.9 کیلومتر بهسازی راه روستایی، 87.4 کیلومتر روکش آسفالت راه‌های روستایی، 26 هزار و 650 کیلومتر لکه‌گیری و ساخت 21 دستگاه پل را در سال گذشته شاهد بودیم.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته از نظر تخصیص اعتبارات سال سختی برای راه و شهرسازی استان اردبیل بود، اضافه کرد: ما در حوزه راه و شهرسازی با مشکلات عدیده تامین اعتبار مواجه بودیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: با تمام این محدودیت‌ها و تخصیص تنها 40 درصد از اعتبارات مصوب راه و شهرسازی در دو حوزه کاری توانستیم بالغ بر 85 میلیارد تومان پروژه را عملیاتی کرده و با همکاری و مشارکت پیمانکاران هیچ یک از پروژه‌های راهسازی در اردبیل تعطیل نشد.
حیدری با تقدیر از همکار تنگاتنگ پیمانکاران راه و شهرسازی بیان کرد: پیمانکاران نقش تعیین کننده‌ای را در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی در استان ایفا کردند.
وی از بدهی 130 میلیارد تومانی راه و شهرسازی اردبیل به پیمانکاران خبر داد و گفت: امیدواریم در سالجاری با حمایت استاندار اردبیل بخشی از این بدهی‌ها به پیمانکاران پرداخت شود.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان اردبیل اشتغال راه و شهرسازی مسکن مسکن مهر موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۱۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری

تین نیوز

 

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از چاپ آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، کامیار کلانتر هرمزی، رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نظر دارد به استناد آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات به منظور اجرای پروژه های راه این اداره کل از طریق فراخوان عمومی نسبت به ارزیابی کیفی شرکت های دارای رتبه راه وترابری ۱ و ۲ و ۳ و ۴ جهت تهیه فهرست کوتاه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

کلانتر هرمزی افزود: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری فراخوان از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺪارﮐﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ دوﻟﺖ (ﺳﺘﺎد) ﺑﻪ آدرس www.setadiran.ir اﻧﺠﺎم شده است.

وی مهلت زمان و محل دریافت اسناد ارزیابی کیفی را از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری لغایت ۱۳ خردادماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت تا ارائه اسناد ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: زمان و محل ارائه اسناد ارزیابی کیفی تا ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۹ خردادماه سال جاری و از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات دولت (ستاد) است.

وی با اشاره به اینکه زمان بررسی اسناد ارزیابی کیفی ساعت ۸ روز یکشنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری است، گفت: مدارک و اسناد بارگذاری شده می بایست کاملاً خوانا باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی