Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعيد جهانگيري مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اظهار کرد: آموزش کودکان در هر زمينه اي که باشد اثرگذاري بسيار بيشتري نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زيرا کودکان در رده سني قرار دارند که به راحتي آموزش هاي مختلف را فراگرفته و به خوبي رعايت مي کنند.
وي عنوان کرد: همچنين ارائه آموزش قوانين ترافيکي به کودکان موجب مي شود در آينده شهروندان قانونمندتري داشته و به تبع آن با مشکلات ترافيکي کمتري روبرو باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: يکي از پروژه هايي که اين سازمان براي آموزش قوانين ترافيکي به کودکان اجرا کرده احداث پارک«آموزش ترافيک» است که در طراحي آن سعي شده معابر شهر با جزئيات بيشتر به بهترين نحو ممکن شبيه‌سازي شود تا اثرگذاري آموزش‌هاي ترافيکي که در اين پارک براي کودکان ارائه مي‌شود، بيشتر باشد.
جهانگيري با اشاره به جزئيات مطالب آموزشي که در پارک آموزش ترافيک به کودکان ارائه مي شود، گفت: در اين پارک آموزش هايي از قبيل نحوه تردد از عرض معابر، استفاده از پل عابرپياده و استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري به کودکان و نوجوانان ارائه مي شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اينکه نخستين اجراي شهرک ترافيکي استان با حضور دانش آموزان مدرسه مرضيه (س) بود، اظهار کرد: مدارس شهر قزوين به منظور بازديد دانش آموزان از اين پارک آموزشي و بهره مندي از امکانات اين فضاي آموزشي مي توانند با شماره تماس33347123 هماهنگ کنند.
جهانگيري يادآور شد: پارک آموزش ترافيک در خيابان نواب- چهارراه راهنمايي رانندگي- پلاک 7 واقع‌ شده و انتظار مي‌رود با شرايطي که از طريق احداث اين پراک در شهر قزوين فراهم شده است، بتوانيم خدمات مطلوبي در زمينه ترويج فرهنگ ترافيک بين کودکان که شهروندان آينده اين شهر هستند، ارائه دهيم.
1005/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل‌ونقل حرکت کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون حمل‌نقل دانش‌بنیان می‌تواند این مسئله را به‌ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

سیدمحسن واعظی‌فر در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: به خود می‌بالم که علم و فناوری همکاران ما در شهر و کشور رشد پیدا کرده است تا جایی که در حمل و نقل هوشمند حرف برای گفتن دارند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نیز در حوزه حمل‌ونقل هوشمند رشد بسیاری پیدا کرده است و رو به جلو حرکت کرده است که امیدواریم ما نیز به سرعت آن‌ها برسیم، اضافه کرد: معضل کشور ما سوخت ارزان بود و به همین دلیل حمل‌ونقل عمومی و انبوه‌بر به‌ویژه هوشمند بودن مسیر و ترافیک تا حدودی مغفول واقع شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: این موضوع به دلیل ارزان بودن سوخت بود اما در حال حاضر جامعه نشان داد که حتی اگر سوخت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد، دیگر نمی‌شود برای آلودگی ناشی از سوخت کاری کرد.

وی ادامه داد: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل و نقل حرکت کنیم که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند این مسئله را به ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

کد خبر 750132

دیگر خبرها

  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان