Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ۳ مرکز غربالگری سرطان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس راه اندازی می‌شود. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با وجود آمار بالای شیوع سرطان در استان، پیش از اینکه این بیماری منجر به کاهش عمر شود نیاز به مراکز غربالگری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس سطح بندی کشوری، سهمیه استان ها مشخص شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده مجوز 3 مرکز به استان داده شد که 2 مرکز در شهرستان گرگان و یک مرکز نیز در گنبدکاووس راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر برای همه سرطان‌ها غربالگری انجام می‌شود اما تجمیع نیست. برای استان مجوز مرکز تیپ یک غربالگری در گرگان و مجوز تیپ 2 و 3  در گرگان و گنبدکاووس داده شده است.

وی در ادامه با اشاره اجرای طرح ارجاع الکترونیک در استان گفت: با پیگیری‌هایی که در نیمه دوم سال گذشته انجام شد، استان گلستان پایلوت اجرای برنامه ارجاع الکترونیک انتخاب شده است.

فاضل افزود: در حال حاضر این طرح در شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و علی‌آبادکتول در دست اجرا قرار دارد و به زودی در دیگر شهرستان‌ها نیز مقدمه اجرایی شدن آن فراهم می‌شود.

وی درباره وضعیت بیمارستان آق قلا هم اظهار داشت: با توسعه و تجهیز این بیمارستان 90 درصد مراجعات درمانی مردم در همان شهر انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی، بحث آموزشی شدن این بیمارستان مطرح شده که به همین منظور در چند نوبت بازدیدهایی از بیمارستان صورت گرفته که امیدواریم در سال 97 اجرایی شود.

وی یادآور شد: سال گذشته یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به ارزش 900 میلیون تومان به بیمارستان آق قلا داده شد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین