Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:13:29 GMT

واژگونی مینی بوس در مرز باشماق یک کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۲۱۱

واژگونی مینی بوس در مرز باشماق یک کشته بر جا گذاشت

سنندج - ایرنا - یک دستگاه مینی بوس در جاده مریوان - مرز باشماق نزدیکی روستای کولان با عابر پیاده برخورد و پس از انحراف به راست در حاشیه جاده واژگون شد که در این حادثه عابر جان باخت و هفت سرنیشن مینی بوس نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندهی پلیس راه انتظامی کردستان اعلام کرد: این حادثه صبح سه شنبه در کیلومتر هفت جاده مریوان - مرز باشماق روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، راننده مینی بوس پس از برخورد با عابر پیاده، تعادل خود را از دست داد و به سمت راست منحرف شده و سپس واژگون می شود که از 15 سرنشین آن هفت نفر مصدوم شدند.
رئیس پلیس راه کردستان پیشتر گفته بود، 49 درصد از مجموع تصادفات رانندگی برون شهری در جاده های ارتباطی این استان در سال 96 به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي پليس راه تصادف رانندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و دو مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: بر اثر واژگونی شدن خودروی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

محمد سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته دوشنبه_ بیست و هشتم اسفند _ بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ساینا در محور ترانزیت بادرود _کاشان ۳ نفر کشته و دو زخمی شدند.

وی افزود: این حادثه در محور بادرود _کاشان حوالی چهارراه ابوزیدآباد رخ داد که سه نفر از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و دو نفر دیگر از سرنشینان مصدوم شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بادرود خاطرنشان کرد: مصدومان توسط نیروهای امدادی به بیمارستانی در کاشان اعزام شدند.

به گزارش ایمنا، برابر بررسی کارشناسان پلیس راه، علت تصادف، توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

کد خبر 737475

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری در کاشان ۳ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان
  • ۳ کشته و دو مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان
  • واژگونی خودروی سواری در کاشان با سه کشته و ۲ مجروح
  • واژگونی سواری در کاشان سه کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر
  • واژگونی پژو در اهر یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مصدوم در اهر
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح در اهر