Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@20:50:37 GMT

عدم تغییر در نحوه اعزام زائران عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۲۸۵۲

عدم تغییر در نحوه اعزام زائران عتبات عالیات

خبرگزاری میزان- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان این مطالب که شرکت های مرکزی استان ها و مجریان خدمات جهت اعزام به عتبات عالیات افزایش یافته اند، افزود: در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی شود و اعزام ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با برنامه ای تلویزیونی افزایش شرکت های مرکزی استان ها و مجریان خدمات اعزام به عتبات عالیات را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره تصریح کرد: با افزایش مجریان خدمات عتبات عالیات، در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی شود و اعزام ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت. اما به دلیل ذائقه های مختلف رائران در استان های مختلف درباره چگونگی و نحوه اعزام، شرکت های مرکزی استان ها افزایش یافتند تا اعزام های استانی خود را انجام دهند. اعزام های استانی نیز در بسته های مختلف و زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می گیرد.

به گفته آقایی اسامی دفاتر مجاز در سامانه جامع حج و زیارت موجود است و مردم می توانند برای آگاهی درباره دفاتر مجاز به آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین سعید کریمی‌خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اعزام زائران حج تمتع از هفته آینده، گفت : امسال ۹۶۵ زائر از استان کرمانشاه در قالب هشت کاروان - پنج کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه - به حج تمتع اعزام خواهند شد. 

وی افزود: زائران کرمانشاهی در قالب کاروان‌های ۹۵، ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم سرزمین وحی خواهند شد که شش کاروان مدینه بعد و دو کاروان مدینه قبل خواهند بود. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین گروه از زائران حج تمتع استان ۲۴ اردیبهشت و آخرین گروه نیز ۱۸ خرداد عازم سرزمین وحی می‌شوند و زمان بازگشت اولین گروه اول تیر و آخرین گروه ۲۰ تیر خواهد بود. 

وی در خصوص جزئیات زمان اعزام زائران گفت: اولین گروه زائران کرمانشاهی -کاروان شماره ۱۵۰۰۶ - شیعه و مدینه قبل هستند که با ظرفیت ۹۵ نفر در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به سمت عربستان پرواز خواهند داشت و اول تیر هم به کشور باز می‌گردند. 

کریمی خو تصریح کرد: کاروان‌های شماره ۱۵۰۲۴، ۱۵۰۱۵، ۱۵۰۱۶، ۱۵۰۲۳ و ۱۵۰۰۹ نیز همگی اهل سنت و مدینه بعد می‌باشند و به ترتیب در تاریخ‌های ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۳ و ۱۴ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و زمان بازگشت آنها دقیقاً یک ماه پس از زمان اعزام شان خواهد بود. 

وی یادآورشد: دو کاروان باقی مانده اهل شیعه نیز با شماره ۱۵۰۱۸ و ۱۵۰۱۳ به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۸ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که کاروان شماره ۱۵۰۱۳ در تاریخ ۲۰ تیرماه و کاروان شماره ۱۵۰۱۸ نیز ۲۰ تا ۲۲ تیرماه به کشور باز خواهند گشت .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی