Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@11:31:42 GMT

بررسی مسابقات جدید در دستور کار فیفا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۳۹۷۴

بررسی مسابقات جدید در دستور کار فیفا قرار گرفت

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خبرگزاری رویترز، این اجلاس در ماه مه برگزار می شود و این دو رقابت می تواند تا 25 میلیارد دلار طی سالهای 2021 تا 2033 درآمد ایجاد کند.
این طرح ها ابتدا در اجلاس شورای فیفا در ماه مارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا اوایل ماه جاری میلادی تایید کرد که سرمایه گذاران علاقه مندی خود را به گسترش جام باشگاههای جهان اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیفا پیشنهاد یک قرارداد 12 ساله به ارزش 25 میلیارد دلار را از کنسرسیومی به رهبری ژاپن و شامل سرمایه گذاران از عربستان سعودی، امارات متحده عربی و آمریکا دریافت کرده است.
فیفا اعلام کرد که کنفدراسیون های قاره ای به این اجلاس ویژه دعوت می شوند.
فیفا افزود: مشورت بیشتر با ذینفعان مختلف در مورد تغییرات بالقوه جام باشگاههای جهان ادامه دارد.
اجلاس بعدی شورای فیفا قرار است در ماه ژوئن در مسکو و قبل از شروع جام جهانی برگزار شود.
برنامه های فیفا برای جام باشگاههای جهان شامل گسترش آن به 24 تیم و برگزاری آن به صورت هر چهار سال یک بار است. این رویداد در حال حاضر هر ساله با حضور هفت باشگاه شامل قهرمانان قاره ای برگزار می شود.
براساس پیشنهاد مطرح شده، 12 تیم از 24 تیم جام باشگاههای جهان از اروپا خواهند بود که شامل چهار فاتح و چهار تیم نایب قهرمان سالهای اخیر لیگ قهرمانان اروپا و نیز چهار تیم قهرمان لیگ اروپا است.
آمریکای جنوبی چهار سهمیه خواهد داشت که قهرمانان اخیر جام لیبرتادورس است. آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی هم هر کدام دو سهمیه خواهند داشت. یک سهمیه هم متعلق به کشور میزبان است یک سهمیه نیز با برگزاری دیدار پلی آف میان نماینده اقیانوسیه و آمریکای جنوبی تعیین می شود.
این مسابقات در سال 2021 شروع می شود.
به هر حال تغییر مسابقات می تواند با مخالفت باشگاههای قدرتمند اروپا که تقویم مسابقات فشرده ای دارند و خواهان دوران استراحت هستند، روبرو شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

به گزارش طرفداری، نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است.

کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی