Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@02:58:22 GMT

اعلام حالت فوق‌العاده در صنعا

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۴۰۶۴

شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت رئیس این شورا اعلام کرد، جنایت ترور شهید صالح الصماد بدون پاسخ نمی‌ماند و پاسخ ما دردناک و زلزله‌وار خواهد بود. سردمداران دشمن باید بفهمند که بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

شب گذشته بعد از جلسه فوق‌العاده شورای عالی سیاسی یمن خبر شهادت صالح الصماد در حمله ائتلاف متجاوز سعودی در استان الحدیده اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد، به کشور‌های متخاصم ثابت خواهیم کرد که رهبری، دولت، سازمان‌ها و ملت یمن امتی قوی است که هرگز آرام نخواهد نشست و انعطاف به خرج نخواهد داد.

شورای دفاع ملی یمن نیز در این راستا حالت آماده باش اعلام کرد و سطح آمادگی نیرو‌های خود را بالا برد.

صنعا برای اولین بار بعد از کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس‌جمهوری پیشین یمن شاهد حضور خودرو‌های زرهی و برخی خودرو‌های نظامی در ورودی‌های شهر است.

این شورا تاکید کرد، جنایت‌های دشمن که آخرین آن ترور شهید صالح الصماد بود با پاسخی بازدارنده روبه‌رو خواهد شد و یمن امروز قوی‌تر، پایدارتر و باثبات‌تر در برابر دشمن حاضر خواهد شد.

سرتیپ محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع و محمد عبدالکریم الغماری، رئیس ستاد کل نیرو‌های ارتش یمن تاکید کردند، اقدام متجاوزانه ائتلاف عربی در هدف قرار دادن صالح علی الصماد بدون پاسخ نخواهد ماند که زلزله‌وار خواهد بود به طوریکه تاج و تخت سرکشان و مستکبران را به لرزه درخواهد آورد.

این دو مقام نظامی یمن در بیانیه‌ای اظهار داشتند: زمان آن رسیده که پاسخ مناسبی به دشمنی‌های ائتلاف متجاوز داده شود. زمانش شده موشک‌های بالستیک ما آن‌ها را در هم بدرند و تمام تاسیسات استراتژیک آن‌ها را هدف بگیرند تا در پناهگاه‌ها و مخفیگاه‌ها پنهان شوند، چون در غیر این صورت دست‌های ما به آن‌ها خواهد رسید و به اذن خداوند جانشان را می‌گیریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن آماده باش وزیر دفاع یمن شهادت صنعا فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟