Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@02:26:08 GMT

700 تن کالای قاچاق در تهران امحاء شد + عکس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۵۷۳۲

700 تن کالای قاچاق در تهران امحاء شد + عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رئیس پلیس پایتخت تهران از امحاء ۷۰ تن لوازم آرایشی و ۲۴ تن مواد خوراکی قاچاق خبر داد.

حجم ویدیو: 11.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

سردار حسین رحیمی در نشست طرح امحاء کالاهای قاچاق Contraband کشف شده توسط پلیس Police آگاهی تهران گفت: امروز شاهد بودیم که یکی از بزرگترین محموله های قاچاق کشف و ضبط شد و ما ۷۰ تن لوازم آرایشی و بهداشتی و ۲۴ تن مواد خوراکی و نوشیدنی به دستور قوه قضائیه امحاء خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مواد به صورت قاچاق وارد کشور شده و تا تهران رسیده است.

سردار رحیمی تأکید کرد: متأسفانه تمام مواد بهداشتی تاریخ مصرف گذشته اند و ۷ تا ۱۱ سال از انقضای آنها گذشته است.

رئیس پلیس پایتخت تهران گفت: این مواد با ورود به تهران، تاریخ هایشان عوض می شود و متأسفانه به دست مردم می رسد که با اقدامات هوشمندانه پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با کالای قاچاق توانستیم این محموله را کشف و ضبط کنیم.

وی ادامه داد: این مواد عمدتا از غرب کشور وارد می شود و ۱۰ نفر که عمدتا سابقه دار بودند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی اظهار داشت: ارزش ریالی کالاها، ۴.۵ میلیارد تومان بوده است.

رئیس پلیس پایتخت تهران با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی گفت: در این سال نیز مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس خواهد بود. این کار در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید کننده داخلی صورت می گیرد.

۴۴ صرافی غیرمجاز پلمپ شدند

رئیس پلیس پایتخت در ادامه درباره بازار Store ارز گفت: در ۱۰ روز اخیر، ۴۴ صرافی پلمپ و ۳۷ دلال بازار ارز دستگیر شدند.

سردار رحیمی اضافه کرد: دیروز جلسه ای با آقای سیف رئیس بانک مرکزی داشتیم و تأکید کردیم پلیس تمام قد در راستای مبارزه با دلالان ارز ایستاده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مأموران ما با لباس شخصی و رسمی در نقاط مختلفی که معمولاً دلالان حضور دارند حاضر می شوند و تمام تلاش ما مبارزه با دلالی و فعالیت غیرمجاز فعالان این حوزه است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قاچاق Contraband پلیس Police بازار Store قاچاق کشف و ضبط عکس مأموران تاریخ عکس روزنامه داغترین ها من قتل مومیایی ایران فیلم جسد جنازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر