Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد گفت که در راستای اجرای قانون ۱۵هزار متر دیوارکشی غیرمجاز در عرصه‌ای به وسعت ۲۰ هکتار تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، یوسف رزقی رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد با اعلام خبر تخریب دیوارکشی غیرمجاز در این شهرستان گفت:  در راستای رعایت ضوابط اجرایی، جهاد کشاورزی اشتهارد با هماهنگی انجام شده با رئیس دادگستری و در معیت نماینده دادستان شهرستان و با حضور عوامل انتظامی نسبت به قلع و قمع موارد تغییر کاربری غیر مجاز اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این عملیات شامل ۱۵هزار متر دیوارکشی غیرمجاز در عرصه‌ای به وسعت ۲۰ هکتار بود که با رعایت مقتضیات زمانی و مکانی اراضی مشمول اعاده به وضع سابق و به چرخه تولید بازگشت.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن مسجد شیراز دولت سعدی جشنواره جهانی فیلم فجر سپاه پاسداران حسن روحانی سبک زندگی اسلامی دادستانی اشتهارد دادگستری البرز شهرستان اشتهارد البرز تخریب کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب از کشف، جمع آوری و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهی از صیادان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز