Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@20:48:12 GMT

تاریخ برگزاری جوایز اسکار ۲۰۱۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۸۳۳۹

تاریخ برگزاری جوایز اسکار ۲۰۱۹ اعلام شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از هالییود ریپورتر، مراسم پایانی جوایز سینمایی اسکار که امسال به دلیل متقارن نشدن با اختتامیه المپیک زمستانی، در ماه مارس برگزار شد در دوره آتی با بازگشت به روند قبلی خود در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

فصل جوایز سینمایی اسکار به صورت رسمی از تاریخ ۲۸ نوامبر و با برگزاری جوایز سالانه "گاورنرز" آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای‌گیری برای انتخاب نامزدهای جوایز اسکار روز دوشنبه ۷ ژانویه آغاز می‌شود و یک هفته بعد در تاریخ ۱۴ ژانویه پایان می‌یابد و نامزدهای نهایی در شاخه‌های گوناگون نیز روز ۲۳ ژانویه معرفی می‌شوند.

اما رای‌گیری نهایی برای انتخاب برندگان در دوره آتی یک هفته زودتر از امسال و از تاریخ ۱۲ فوریه آغاز و تا ۱۹ فوریه ادامه خواهد داشت.

مراسم نهایی و اعطای جوایز نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۹ فوریه در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

در جوایز امسال اسکار، فیلم «شکل آب» به کارگردانی «گیلرمو دل‌تورو» با نامزدی در ۱۳ شاخه پیشتاز نامزدهای اسکار بود و فیلم «سه بیلبورد خارج از میزوری اِبینگ» ساخته «مارتین مک‌دونا» در ۹ شاخه و درام جنگی «دانکرک» به کارگردانی «کریستوفر نولان» نیز در ۷ شاخه شانس کسب جایزه داشتند. درنهایت هم فیلم «شکل آب» با به‌دست آوردن چهار جایزه ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، پیشتاز جایزه‌های این دوره از اسکار شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان