Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@03:09:44 GMT

گازرسانی به دهستان کوشک بافق_بزودی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۵۸۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرماندار بافق در حاشیه عملیات بهره برداری پروژه گازرسانی منطقه سبزدشت از گازرسانی به دهستان کوشک این شهرستان خبر داد و افزود:این پروژه نیز از برنامه های سال جاری است و آغاز آن در سال ۹۷انجام می شود‌ و گازرسانی به تمامی روستاها را در برنامه خود داریم.
محمد زاده رحمانی بیان کرد:در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهرستان بافق اولین اولویت ما تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین گازرسانی به دهستان کوشک این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امیدواریم با ورود گاز،کارگاه های کوچک برای توسعه صنایع جانبی و تبدیلی و توسعه مرغداری ها نیز باشد خاطر نشان کرد:افتتاح جاده سیروس آباد از دیگر برنامه های این نهاد است و با اقداماتی که انجام شده سازمان انرژی اتمی و محیط زیست مجوز های لازم را صادر کردند و تا کیلومتر 8 تصرف مسیر انجام شده است.
فرماندار بافق با اشاره به بررسی مرمت حفاری ها تصریح کرد:این اقدام با همکاری دهیاری ها انجام می شود و در نشستی در استان اعتباری در این رابطه تخصیص می یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم

بارش شدید باران بهاری سبب جاری شدن آبشار‌های فصلی در دهستان بنادک سادات شد.

روستای بنادک سادات، روستایی از توابع مهریز که به خاطر و جود رودخانه و حوضچه‌های طبقه ای، طبیعت زیبایی را در منطقه رقم زده است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد