Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،تيم ملي فوتبال دختران زیر 17 سال کشورمان با همراهی دو بازیکن خراسان رضوی برای حضور در مسابقات بين المللي در كشور ايتاليا، تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.
هلیا پیلتن و فاطمه سرورزاده هم در ترکیب تیم کشورمان در این رقابتها حضور دارند.

تیم ایران فردا چهارشنبه مقابل آمریکا و شنبه 8 اردیبهشت مقابل تیم ملی ایتالیا به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد