Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار آذربایجان غربی گفت: از موضوعات مهم، کمبود اعتبار در انتقال آب از کانی سیب به دریاچه است؛ مشارکت مردم در صرفه جویی آب می تواند کمک بزرگی در به موفقیت رسیدن برنامه ها کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی با حضور در جلسه شورای اداری استان گفت: مهم ترین مشکل این استان، دریاچه ارومیه است که با رسیده به بحران نهایی سبب ایجاد پدیده های غیر طبیعی و بیماری های بسیار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که دریاچه ارومیه یک بحث ملی است افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم، کمبود اعتبار در انتقال آب از کانی سیب به دریاچه است؛ مشارکت مردم در صرفه جویی آب می تواند کمک بزرگی در به موفقیت رسیدن برنامه ها کند.


شهریاری ادامه داد: آذربایجان غربی یک استان طولی به شمار رفته لذا باید در تکمیل راه آهن، جدیت را پیشه راه خود قرار داد چرا که از مهم ترین مسائل اشتراتژیک محسوب می شود.


وی با اشاره به این که ۱۲ درصد از معادن کشور در آذربایجان غربی است تصریح کرد: اشتغال در معادن، حمایت از هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری می تواند تاثیر بسیاری در به کار گیری و استفاده از ظرفیت افراد به شمار رود.


استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: دسترسی به پایانه های داخل استان، فاینانس داخلی و توجه به محورهای اصلی از دیگر موضوعاتی است که نیازمند توجه دولت و استفاده از پتانسیل سرمایه گذاران است.

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن جشنواره جهانی فیلم فجر مسجد دولت سپاه پاسداران آیت الله مهمان نواز برجام پیام تسلیت قرآن کریم کمبود اعتبار انتقال آب آذربایجان غربی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد