Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@20:41:43 GMT

کولاکوویچ برای لیگ ملت‌های والیبال لیست داد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۱۶۲۳

کولاکوویچ برای لیگ ملت‌های والیبال لیست داد

ورزش > والیبال - ایگور کولاکویچ اسامی ۲۶ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۲۶ بازیکن را برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ اعلام کرد که بر این اساس سعید معروف، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، فرهاد سال‌افزون، سید محمد موسوی، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، امیرحسین توخته، رحمان تقی‌زاده، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، امیر غفور، رضا قرا، پوریا یلی، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، بهنام ابراهیمی، صابر کاظمی، میثم صالحی و مصطفی حیدری ۲۶ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای لیگ ملت‌های والیبال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دو هفته مانده به شروع لیگ ملت‌های والیبال این تعداد باید به ۲۱ نفر برسد تا در نهایت ۱۴ نفر برای هفته اول لیگ ملت‌های والیبال انتخاب شوند.
43 43

کلید واژه‌ها : والیبال - کمیته ملی المپیک - وزارت ورزش و جوانان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد

علی اصغر مجرد نمی تواند در رقابت های لیگ ملت های والیبال شرکت کند.

طرفداری | علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها 2024 از نیمه فروردین آغاز شده است.

علی‌اصغر مجرد یکی از بازیکنان حاضر در لیست اولیه مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شمار می‌آمد. مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در زمان مقرر و پس از پایان کارش در لیگ رومانی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد.

مجرد که در اواخر لیگ رومانی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از بازگشت به تهران، بلافاصله با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال ازسوی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی مورد معاینه قرار گرفت و در جلسه‌ای با پائز و دکتر مرادی، پس ارائه گزارش پزشکی مقرر شد این بازیکن با توجه به اولویت سلامت جسمانی‌اش، تیم ملی را در لیگ ملت‌ها همراهی نکند و در طول مدت زمان برگزاری این رقابت‌ها زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون و تیم‌های ملی به درمان مصدومیت و تمرینات خود بپردازد تا بتواند تیم ملی را در تورنمنت‌های آینده همراهی کند.

ششمین دوره لیگ ملت‌ها از روز سه‌شنبه یکم خردادماه 1403 در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی بر اساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال 2024 را کسب خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!