Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ اپراتور اول در واکنش به خبر رسمی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با عنوان «ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور گواهینامه نظام امنیت اطلاعات (نما) را دریافت کرد» این ادعا را رد و اعلام کرد این گواهینامه را ۴ سال پیش دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه همراه اول آمده است: در راستای اعتلای سطح امنیتی سازمانی و به عنوان بزرگترین و اولین اپراتور کشور حریم خصوصی کاربران و امنیت سازمانی خود را بسیار مهم می داند و در طی سال های گذشته سعی کرده است با اجرای پروژه های امنیتی متنوع در سطح شبکه و سازمان، این مهم را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

همین امر باعث شده تا در این سالها که برخی مشکلات امنیتی باعث ایجاد دغدغه جدی در زمینه از بین رفتن حریم خصوصی کاربران شده بود، همراه اول به عنوان همراهی معتبر و امین لقب «همراه امن» را از آن خود کند و با همین چشم انداز همراه اول پس از پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات توانست در تاریخ ۹۳.۱۲.۵ به عنوان اولین اپراتور کشور با انجام فرایند ممیزی توسط شرکت رویال پرداز تیام، دارنده پروانه خدمات ممیزی در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات(نما) و تأیید انطباق سیستم مدیریت امنیت اطلاعات پیاده سازی شده، با امضای سازمان فن آورى اطلاعات به عنوان مرجع صادركننده گواهينامه، گواهی مربوطه را دریافت کند که این گواهینامه طی ۳ سال بعد هم تمدید شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: همراه اول همواره با احترام و توجه ویژه به حریم خصوصی کاربران، امنیت خدمات خود را در اولویت سرویس دهی قرار داده و این باعث شده است مشترکان این اپراتور به عنوان بزرگترین سرمایه همیشه با احساس امنیت و آرامش از خدمات این اپراتور استفاده کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتور‌های تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات