Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اساسنامه این انجمن با رویکرد غیردولتی تدوین شده است، گفت: تنها مرجع صدور گواهی صلاحیت مدرسان آموزش خانواده، انجمن اولیا و مربیان است.

 عباسپور در جلسه رؤسای ادارات آموزش و پرورش و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان استان ایلام عنوان کرد : انجمن اولیا و مربیان مدرسه در واقع حلقه اتصال بین فعالیت‌های جاری در مدرسه و تصمیم‌گیری‌های درون خانواده است که باید برای همسو وسازگار کردن این امور، تدابیر لازم را اندیشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با همکاری قوه قضائیه، دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه اولیا در سطح ادارات با همکاری انجمن اولیا و مربیان در آینده برگزار می‌‌شود.

عباس پوراضافه کرد: اساسنامه انجمن اولیا و مربیان با رویکرد غیر دولتی  تدوین شده است که در اسرع وقت با ابلاغ مراجع ذیربط همچون تصویب در شوراهای آموزش و پرورش به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

 

انتهای پیام/با

 

اساسنامه انجمن اولیا و مربیان تدوین شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد