Web Analytics Made Easy - Statcounter


 مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه کتاب از طریق شبکه ریلی درون شهری، از روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ تا شنبه ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات، تلاش می کند تا بهترین خدمات رسانی انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه مترو در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: در این ایام فاصله حرکت قطارهای خط یک هر ۴ دقیقه یکبار خواهد بود.

 نوبخت افزود: فاصله حرکت قطارهای خط سه در روزهای جمعه و تعطیل ۱۲ دقیقه است که در ایام برگزاری نمایشگاه؛ فاصله حرکت قطارها به ۹ دقیقه کاهش می یابد تا خدمات رسانی مطلوب تری را به شهروندان و مسافران محترم ارائه دهیم. 

وی در ادامه با بیان اینکه بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب که از سایر شهرها به تهران سفر می کنند نیز می توانند از مترو برای رسیدن به مصلی استفاده کنند گفت: مسافرانی که با قطار به تهران می آیند، می توانند با استفاده از ایستگاه راه آهن در خط سه متروی تهران به ایستگاه شهید بهشتی آمده و به نمایشگاه کتاب برسند.

وی ادامه داد: مسافرانی که از طریق هوایی به تهران سفر می کنند هم می توانند با استفاده از ایستگاه پایانه ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد و یا ایستگاه پایانه ۴ و ۶ فرودگاه مهرآباد واقع در خط چهار متروی تهران به ایستگاه دروازه دولت عزیمت نموده و از آنجا با تغییر مسیر، سوار قطارهای خط یک متروی تهران شده و به ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتقل شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه، این آمادگی نیز وجود داد که در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط اعزام شوند تا از ازدحام مسافران در ایستگاه ها جلوگیری شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شدند

به گزارش خبرنگار مهر، درهای مصلی امام خمینی (ره) تهران ساعتی پیش به روی مخاطبان سی و پنجمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران گشوده و این رویداد از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز شد که تا روز ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران عصر امروز ۱۹ اردیبهشت هزمان با اولین روز این‌رویداد از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.این‌مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

این نمایشگاه به‌گفته رمضانی تا امروز حضور دو هزار و ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قطعی شده است. همچنین میزان یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه نیز گفت: دانشجویان ۷۰۰ هزارتومان یارانه دریافت می‌کنند که ۴۰ درصد را وزارت ارشاد و حامیان مالی پرداخت می‌کنندو و ۶۰ درصد دیگر را دانشجویان. میزان یارانه استادان نیز ۸۰۰ تومان است که ۵۰ درصد توسط وزارت ارشاد و حامیان و مابقی توسط خودشان پرداخت می‌شود. یارانه در بخش مجازی قابل استفاده است تا مردم بدون دغدغه و احساس محرومیت، این دغدغه را نداشته باشند که نمی‌توانند مسافتی را طی کنند.

یمن نیز در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمان ویژه حضور دارد.

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست.

کد خبر 6099854 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب
  • در‌های نمایشگاه کتاب باز شد
  • همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شدند
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • استقرار اورژانس در نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران