Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

هرگز این ۷ جمله دردسرساز را به همسرتان نگویید!
برای آن که یک بحث لفظی بین زوجین، تبدیل یک مبارزه بوکس نشود، برخی جملات و رفتارها را هرگز نباید به کار برد.

سعودی‌های وهابی چرا مرد شماره ۲ انصارالله را ترور کردند؟
از زمان تجاوز نظامی عربستان به یمن، پس از «عبد الملک الحوثی»، رهبر جنبش انصار الله، «صالح الصماد» دومین شخصیت تحت پیگرد سعودی‌های وهابی شمرده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته‌هایی از جنایت وحشیانه عربستان در یمن/ متجاوزان چگونه عروسی در حجه را به عزا تبدیل کردند؟
جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربستان شامگاه یکشنبه در تازه‌ترین جنایت خود یک مراسم عروسی در استان حجه یمن را هدف حملات خود قرار دادند که در پی این حمله وحشیانه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

قسم خوردن در معاملات چه حکمی دارد؟
یکی از گرفتاری‌های موجود در بازار معاملات و کسب‌ و کار این است که سعی می‌کنیم برای رسیدن به هدف از خدا و پیغمبر و دین مایه بگذرایم تا با این کار بازار فروش کالاهایمان گرم شده و جلب مشتری کنیم.

با اسفناج پوستتان را «بوتاکس» کنید
برای بوتاکس صورت نیازی به پزشک ندارید با ااین سبزی به راحتی پوستتان را زیبا کنید.

سناریوهای پیش روی اولین انتخابات پارلمانی لبنان با قانون جدید/ سعودی‌ها حریری را مجبور به ائتلاف کردند
درحالی قرار است، انتخاباتی پارلمانی لبنان ماه می‌آینده برگزار شود که در کنار چالش‌های موجود، برای تمام طرف‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

حرکت سلول‌ها در میان اندام‌های زنده بدن+فیلم
به تازگی و برای نخستین بار محققان توانستند با استفاده از میکروسکوپ‌هایی تصاویر ویدئویی سه بعدی از روند حرکت سلول‌ها به دست بیاورند.

چرا کروبی و موسوی باید همچنان محصور باشند؟
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت رفع حصر سران فتنه، باز هم باید شاهد فتنه‌آفرینی و ایجاد هزینه از سوی این افراد برای نظام باشیم.

حقایقی تکان دهنده از هزاران قاتل و کودک‌آزاری که در تلگرام فعالند
مرکز ملی فضای مجازی با بیان این‌که تلگرام به منشور حقوق شهروندی مردم ایران تعهدی ندارد، هشدار داد در شرایط کنونی، هزاران قاتل و تروریست و کودک‌آزار از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند.

خواص شگفت انگیز گیلاس برای سلامتی
حالا که فصل گیلاس و هم‌خانواده‌های دوست‌داشتنی‌اش نزدیک است، می‌خواهیم چند دلیل قانع‌کننده برای هر هفته گیلاس خوردن را با شما در میان بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدها خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، وزرای بازرگانی و نفت پاکستان امروز در پایگاه هوایی نورخان در مجاورت شهر اسلام‌آباد از هیات بلندپایه تجاری سعودی استقبال کردند.

هیات سعودی به ریاست معاون وزیر سرمایه‌گذاری این کشور متشکل از ۵۰ نفر از مسوولان ارشد شرکت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری مرتبط با حوزه‌های انرژی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، پتروشیمی، بندرگاه، پالایشگاه، معاون، مخابرات و راه و ارتباطات است.

سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان درحالی انجام می‌شود که شهباز شریف نخست وزیر پاکستان هشتم اردیبهشت امسال و برای دومین بار به عربستان رفت؛ جایی که وی علاوه بر شرکت در اجلاس ویژه مجمع جهانی اقتصاد با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.

علاوه بر این، پاکستان در بیست و هشتم فروردین میزبان فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان و هیات بلندپایه اقتصادی همراه وی بود. در این بازدید، مسوولان عربستانی قول افزایش سرمایه‌گذاری در پاکستان و ترغیب شرکت‌های بزرگ تجاری سعودی برای ورود به بازار پاکستان را دادند. سفر امروز هیات دیگری از عربستان در نتیجه توافق اخیر ۲ کشور برای گسترش تعاملات تجاری و یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری عربستان در پاکستان صورت می‌گیرد.

روابط عمومی وزارت بازرگانی پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هیات سعودی از سوی جام کمال خان وزیر بازرگانی و مصدق ملک وزیر نفت پاکستان مورد استقبال قرار گرفت و قرار است در طول سه روز آینده مسوولان ۳۰ شرکت پاکستانی با طرف‌های سعودی خود پیرامون سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های مشترک مذاکرات کنند.

وزیر بازرگانی پاکستان در این خصوص اعلام کرد که هر ۲ کشور توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متقابل را برای شناسایی راهکارهای سرمایه‌گذاری و اشتغال زایی تبیین خواهند کرد.

ترافیک سفر مقامات پاکستان و عربستان سعودی به کشورهای یکدیگر به ویژه از زمان آغاز به کار دولت شهباز شریف به خوبی نشانگر عمق روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری مابین اسلام‌آباد و ریاض و همچنین میل و اشتیاق پاکستان به توسعه روابط به ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری با عربستان دارد.

در نقطه مقابل برخی از منتقدان در پاکستان معتقدند، عربستان چندین بار از سرمایه‌گذاری‌های مختلف در پاکستان صحبت کرده است، ولی تا به حال هیچ نتیجه ملموسی نداشته است. با این حال در آذرماه گذشته عربستان سپرده گذاری ۳ میلیارد دلاری خود در بانک مرکزی پاکستان را با هدف حمایت از بهبود معیشتی این کشور برای یکسال دیگر تمدید کرد.

سال گذشته دولت پاکستان با حمایت ارتش این کشور شورایی موسوم به «شورای ویژه تسهیل سرمایه‌گذاری SIFC» را تشکیل داده که هدف اصلی آن تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی در پاکستان به ویژه از جانب کشورهای حوزه خلیج فارس است و نقش ارتش نیز به عنوان تضمین دهنده سرمایه‌گذاری خارجی در پاکستان تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!