Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@02:15:40 GMT

عرضه‌کننده لبنیات سنتی در قزوین از فروش شیر خام محروم شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۳۲۱۷

عرضه‌کننده لبنیات سنتی در قزوین از فروش شیر خام محروم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: بالا بودن بار میکروبی شیر نمونه برداری شده و اضافه کردن آب به شیر عمده دلیل ممنوعیت فروش شیر خام در این واحد بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر عیسی غیاث یزدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص،اظهار کرد: در پی بازدید و نمونه برداری کارشناسان دامپزشکی از واحدهای عرضه لبنیات سنتی در سطح شهر ، یکی از واحدهای عرضه لبنیات سنتی در قزوین به دلیل بالا یودن بار میکروبی از شیر نمونه برداری شده و اضافه کردن آب در شیر به مدت یکسال از فروش شیر خام منع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقلبات مرتبط با شیر خام در آزمایشگاه‌های دامپزشکی قابل شناسایی بوده و تخلفات صورت گرفته در ارتباط با شیر، توسط دامپزشکی پیگیری خواهد شد.

یزدی تصریح کرد: کلیه واحدهای عرضه لبنیات سنتی ملزم به رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی هستند چرا که به دلیل فساد پذیری بالای شیر، عدم رعایت اصول بهداشتی در زمان دوشش دام،حمل و نقل و عدم تامین برودت کافی در نگهداری شیر می تواند موجب بروز بیماری های حاد در جامعه انسانی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو