Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مراسم قدردانی از ممدکاران برتر استان سمنان با اعلام این خبر گفت :  از سه میلیون و 100 هزار زن سرپرست خانوار کشور، یک میلیون و 100 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و 180 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد 53 هزار نفر از بیمه روستاییان و عشایر برخوردارند و قرار است امسال هشت هزار نفر به این تعداد اضافه شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب الله مسعودی فرید از اجرای برنامه اقدام و عمل برای زنان سرپرست خانوار هم خبرداد و گفت : در صورت تصویب برنامه اقدام و عمل برای زنان سرپرست خانوار در شورای اجتماعی کشور ، این طرح از اوایل خرداد ماه امسال با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه ای اجرا می شود .
به گفته وی ، با اجرای برنامه اقدام و عمل ، برای ارتقا توانمند سازی و خدمات دهی بهتر به زنان سرپرست خانوار گام های تخصصی تر ی برداشته می شود .
همایش مددکاران اجتماعی استان سمنان و مراسم تجلیل 16 مددکاربرتر استان انجام شد . کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی