Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:34:32 GMT

اعضای تیم ملی والیبال نشسته با روحانی دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۶۸۹۵

اعضای تیم ملی والیبال نشسته با روحانی دیدار کردند

اعضای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان بلافاصله بعد از قهرمانی مقتدرانه در رقابت های جهانی تبریز با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این دیدار که سه شنبه شب و در حاشیه جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی برگزار شد، بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهوری در این دیدار با تبریک قهرمانی تیم والیبال نشسته کشورمان در مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته، از تلاش‌ها و افتخارآفرینی بازیکنان این تیم تقدیر کرد.

تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی لیگ والیبال نشسته که به میزبانی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد، پس از شکست تیم‌های آمریکا و روسیه به مقام قهرمانی این رقابت‌ها نایل شد.

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز حسن روحانی والیبال نشسته مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بارش باران شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش برف هفته سلامت کهگیلویه و بویراحمد ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران

در نشست شورای آسیای مرکزی اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های منظقه آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی‌های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه 1402 از سوی وحید مرادی، سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد.

مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد

پس از آن سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف، رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفت‌وگو پرداختند و تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیئت رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران و محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از 10 کرسی به 18 کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

فرهاد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، کتایون عرب‌زاده و محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان، رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب