Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:54:17 GMT

جمعی از نمایندگان به روحانی نامه نوشتند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۸۰۸۳

جمعی از نمایندگان به روحانی نامه نوشتند

نماینده همدان در مجلس از ارسال نامه جمعی از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره جبران خسارت‌های وارده اخیر به کشاورزان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: امیرخجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور برای جبران خسارت کشاورزان ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این نامه به بارش‌های اخیر کشور، برودت هوا و خسارت‌های یک تا صد در صدی که به محصولات کشاورزی و باغداران وارد آمده، اشاره شده است، ادامه داد: امضاء‌کنندگان نامه به رئیس‌جمهور درخواست اعزام هیئت‌های کارشناسی به استان‌ها و به منظور جبران خسارت‌های وارده را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: دولت بایستی تلاش کند تا به کشاورزان و باغداران آسیب دیده که تعداد گسترده‌ای از آنان از این مسیر امرار معاش می‌کنند کمک کند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: با توجه به خسارت به ۲۰ استان کشور نمایندگان استان‌های خسارت دیده همدان، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، قزوین، زنجان، اصفهان گیلان، مازندران، کرمانشاه، کردستان، اردبیل، فارس، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، گلستان، قم و تهران از این طرح حمایت کردند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ndy

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟