Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مجتبی زینی‌وند درباره رسیدگی به وضعیت مراکز پیش دبستانی و صدور مجوز رسمی از آموزش و پرورش برای مراکزی که از سایر نهادها و سازمان ها مجوز داشته اند، اظهار کرد: بر اساس اسناد بالادستی مسئولیت صدور مجوز برای مراکز پیش دبستانی بر عهده آموزش و پرورش است.

وی از طراحی سامانه‌ای برای ساماندهی و اخذ مجوز مراکز پیش دبستانی خبر داد و گفت: به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری افرادی که قصد اخذ مجوز برای مراکز پیش دبستانی دارند در صورتی که از سایر سازمانها و نهاد ها قبلا مجوز پیش دبستانی داشته اند  باید در این سامانه ثبت‌نام کنند و کد رهگیری به منزله صدور مجوز فعالیت مراکز پیش دبستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی تأکید کرد: با توجه به شرایطی که برای اخذ مجوز مراکز پیش دبستانی در نظر گرفته ایم انتظار داریم تمام مسئولان پیش دبستانی ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند و چنانچه از این کار ممانعت شود، سال آینده اجازه فعالیت به مراکز بدون مجوز نمی‌دهیم.

زینی‌وند با اشاره به اینکه 6 ماه فرصت قانونی برای اخذ مجوز از طریق سامانه در نظر گرفته شده است، گفت: ایجاد این سامانه از سوی وزارت آموزش و پرورش باعث تسهیل فرآیند قانونی اخذ مجوز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه مؤسسان فرصت ثبت نام دارند.

مرجع صدور مجوز برای مهدهای کودک

وی درباره فعالیت مهدهای کودک عنوان کرد: مرجع صدور مجوز برای مهدهای کودک، سازمان بهزیستی است اما تدوین محتوا و نظارت بر عملکرد آموزشی و پرورشی بر عهده آموزش و پرورش قرار داده شده است که این دستور‌العمل را به دولت دادیم تا مبنای عمل مهدهای کودک قرار گیرد.

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیر دولتی یادآور شد: برخی دستگاه‌ها نظیر سازمان تبلیغات، شهرداری‌ها و مواردی دیگر از این قبیل ،فعالیت مراکز پیش‌دبستانی را بدون اخذ مجوز آموزش و پرورش ادامه می‌دادند که از طریق این سامانه فعالیت آن‌ها باید در چارچوب ضوابط تعریف شده انجام شود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش بهزیستی دولت شهرداری وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند

باشگاه استقلال گام‌های مهمی در راستای دریافت مجوز حرفه‌ای برداشته است. آبی‌ها پس از تعیین تکلیف پرونده‌های خارجی خود و دریافت چراغ سبز از سوی فیفا برای پرداخت بخش اعظم طلب باشگاه سانتاکلارا، حالا نیز اصل بدهی‌های مالیاتی خود را پرداخت کرده‌اند.

در نامه‌ای که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور صادر شده، آمده است که باشگاه استقلال توانسته اصل بدهی و جرایم غیر قابل بخشش مالیاتی خود تا سال ۱۴۰۱ را پرداخت کند در نتیجه مفاصا حساب مالیاتی جهت اخذ مجوز حرفه‌ای توسط این باشگاه صادر شده است.

بدهی مالیاتی باشگاه استقلال بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است که با پیگیری‌های مدیریت آبی‌ها، بخشی از آن پرداخت و مابقی قرار است طی دو فقره چک تسویه شود تا استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای، مشکلی از این بابت نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • نحوه گرفتن اینترنت هدیه دولت / امروز آخرین مهلت است
  • آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان دولت امروز است + جزئیات دریافت | تا چه تاریخی می‌توان از آن استفاده کرد؟
  • آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت
  • مجوز جذب ۱۴۶ نیرو برای دهیاری‌های استان زنجان دریافت شد
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی/ ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاسیس داروخانه در ملک مسکونی چه شرایطی دارد؟
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند
  • سند| گام بزرگ استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای
  • گام بزرگ استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای
  • ۱۴ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی