Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:23:30 GMT

رهاسازی آب سد سفیدرود تا ۳ روز آینده

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۹۶۸

رهاسازی آب سد سفیدرود تا ۳ روز آینده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مصطفی سالاری استاندار گیلان گفت: آب سد سفیدرود از ۸ اردیبهشت در کانال‌های کشاورزی رها می‌شود.

وی با اشاره به بارندگی‌های روز‌های گذشته و تاثیر مثبت آن در ذخیره آب افزود: در روز‌های اخیر میزان ورود آب به سد سفیدرود بیش از ۹۵ متر مکعب در ثانیه بود، در حالی که پیش از این میزان ورود روزانه آب حدود ۵۰ متر مکعب گزارش شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گیلان بر لزوم هم افزایی و همدلی مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: همکاری کشاورزان در مدیریت بهینه آب قابل تقدیر است و در سایه همدلی می‌توان سال زراعی خوبی را سپری کرد.

مصطفی سالاری شخم زمستانه شالیزار‌ها را اقدامی اثر گذار در مدیریت بهینه مصرف آب دانست و تصریح کرد: لایروبی بیش از هزار کیلومتر از نهر‌ها و شبکه‌های آبی گیلان در زمستان پارسال تاثیر مثبتی بر مدیریت آب کشاورزی استان داشته است.

انتهای پیام/ ق

رهاسازی آب سدسفیدروددر کانال های کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: این استان با ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت اعتبار در نمایشگاه اکسپو (فرصت‌های سرمایه گذاری کشور) حضور دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین محمدیان با بیان اینکه نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: گیلان در سه بخش اطلاعات لازم را در حوزه‌های مربوطه در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری در این استان قرار می‌دهد.


وی اضافه کرد: در این نمایشگاه زنجیره‌های ارزش در بخش‌های مختلف شامل؛ محصولات کشاورزی (استان گیلان با حدود ۲۰ محصول کشاورزی رتبه یک تا پنجم کشور را داراست)، گردشگری (اقدامات درحال انجام جهت توسعه این صنعت) و نوغانداری، نساجی و صنایع پوشاک ارائه خواهد شد؛ این زنجیره‌ها عملکرد گذشته و فعالیت‌های درحال انجام، نگاه و چشم انداز آینده استان را به نمایش می‌گذارد.


وی تصریح کرد: در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری استان نیز اقدامات جدید این خطه ارائه می‌شود، باتوجه به آنکه بخشی از این سرمایه گذاری‌ها در حال انجام است با در اختیار قرار دادن عرصه به فعالان اقتصادی فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها آغاز شده و مقدمات انجام تعداد دیگری از فرصت‌های سرمایه گذاری هم فراهم شده است تا در آینده نزدیک سرمایه گذاری در این نقاط شروع شود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ادامه داد: همچنین حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری استان برای جذب سرمایه گذار واقعی مهیا شده است که امید است با حضور سرمایه گذاران زمینه توسعه تولید و بهبود اشتغال استان فراهم شود.


وی عنوان کرد: در این نمایشگاه شرایط مطلوب برای تجار و بازرگانان فراهم شده تا سرمایه گذاران سایر استان‌ها بتوانند بصورت رو در رو با سرمایه گذاران داخل گیلان به مذاکره و گفتگو بپردازند.


وی اظهار کرد: تعدادی از این تفاهم نامه‌ها به سه زبان انگلیسی، روسی و عربی برای ارائه به سرمایه گذاران آماده شده است تا تجار و سرمایه گذاران بدون صرف وقت این تفاهم نامه‌ها را امضا کنند و در آینده هم تفاهم‌ها و توافقنامه‌ها قابل رصد و پیگیری باشند

دیگر خبرها

  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف