Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:57:53 GMT

میزان درصد آرسنیک در آب شرب هشترود زیاد است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۰۱۲

میزان درصد آرسنیک در آب شرب هشترود زیاد است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق گفت: آب شرب هشترود دارای آرسنیک با درصد بسیار بالاست و سلامتی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است، بنابراین ما از مسئولان امر می‌خواهیم ترتیبی اتخاذ کنند که آب شرب هشترود از سد کلقان تأمین شود.

به گزارش ایسنا، «سید حمزه امینی» در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور وزیر ورزش افزود: هشترود مظلوم‌ترین شهر ایران است و با وجود داشتن معادن متعدد، به علت عدم مدیریت و توجه نکردن دولت به این منطقه، در محرومیت به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: وضعیت رودخانه وسط شهرهشترود بسیار بغرنج است و فاضلابخانه‌ها به رودخانه می‌ریزد و بوی تعفن رودخانه، ساکنان آن محدوده را اذیت می‌کند و عامل هزاران نوع مریضی می‌باشد، لازم است برای بهبود وضعیت آنجا و ساخت ساختمان تصفیه‌خانه اعتبارات خاصی اختصاص یابد. 

 وی خاطرنشان کرد: استمهال وام‌های کشاورزی به علت خشکسالی سال گذشته و نبود محصول استراتژیک گندم و حداقل شدن مالیات برای بازاریان هشترود به‌علت کم شدن خرید و فروش و ناتوان شدن از پرداخت مالیات، از خواسته‌های مردم هشترود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟

نرخ بیکاری آلمان در ماه آوریل بدون تغییر به ۵.۹ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، آژانس کار آلمان در گزارش خود اعلام کرد که نرخ بیکاری این کشور طی ماه آوریل در شرایط فصلی تعدیل شده به ۵.۹ درصد رسید که مشابه ماه مارس و مطابق با انتظارات است.

تعداد بیکاران به ۲ میلیون و ۷۵۰ نفر رسید که نسبت به ماه قبل ۲۰ هزار نفر کاهش داشت اما نسبت به سال قبل ۱۶۴ هزار نفر افزایش داشت. در شرایط فصلی تعدیل شده، این رقم ماهانه ۱۰ هزار نفر کاهش یافت.

بیکاری که هم به معنی بیکاری و هم افراد تحت تاثیر سیاست‌های بازار کار یا ناتوانی کوتاه‌مدت در کار است، با ۱۱ هزار نفر در سطح فصلی تعدیل شده به سه میلیون ۵۷۲ هزار نفر کاهش یافت و به نرخ ۷.۶ درصد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود