Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@18:33:26 GMT

روحانی خطاب به امریکا: شما جیره خوار دیگران هستید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۱۴۲۰

رئیس جمهور با انتقاد از سیاست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا گفت: برخی فکر می‌کنند این منطقه باید طبق اراده آنها حرکت کرده و کاخ سفید برای خاورمیانه تصمیم بگیرد. آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز درمراسم افتتاحیه رسمی رویداد بین‌المللی تبریز 2018 اظهار کرد: بسیاری از مشکلات منطقه به خاطر دید ناصحیح و سخنان ناصحیح نسبت به ملت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی فکر می‌کنند برای همیشه یک رژیم غاصب ظالم باید بر مردم برخی کشورها مسلط شوند. فکر می‌کنند کاخ سفید باید برای خاورمیانه تصمیم بگیرد. فکر می‌کنند از این طریق می‌توانند همه ذخایر دنیای عرب را به یغما ببرند.
وی خطاب به آمریکا اظهار کرد:‌چشم طمع شماها به کجاهاست؟به طلای سیاه زیر زمینی یا حساب‌های صدها میلیاردی برخی از کشورهای عرب منطقه؟ این طمع عقل را از شما ربوده است؟ هر روز سخنی می‌گویید که نه با شان منطقه و نه شان مردم و نه شان قرن جدید سازگار است. به صراحت می‌گویید با پول دیگران می‌مانید. پس شما جیره خوار دیگران هستید. ارتش شما به دنبال منبعی است تا بدزد و ارتزاق کند این برای شما حیثیت شد؟ می گویید پول بدهید در سوریه می‌مانیم و اگر پول ندهید می‌رویم. اگر ما نباشیم شما در یک هفته نیستید چرا نیستند؟ ما حافظ عراقیم . ملت عراق حافظ عراق است. ما آماده‌ایم حافظ عربستان باشیم. ملت عربستان حافظ عربستان است. اتفاقا اگر شما تشریفتان را برای همیشه ببرید امنیت کامل را در منطقه برقرار می‌شود.
ادامه دارد...
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیستها خطاب به گالانت: ما وزیر جنگ نیاز داریم نه هواشناس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی به حرفهای یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره جبهه های جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی با لحنی تمسخرآمیزی واکنش نشان دادند.

خبرنگار یدیعوت آحارونوت در واکنش به حرفهای گالانت اینگونه واکنش نشان داد:گالانت گفت که ما تابستان داغی در شمال خواهیم داشت اما ما( ای گالانت) به وزیر جنگ نیاز داریم نه هواشناس.

گفتنی است که ساعاتی قبل یوآف گالانت مدعی شد: ما در راستای بازگرداندن ساکنان شمال به مناطق مسکونی شأن حرکت می‌کنیم و به حملات خود ادامه خواهیم داد.تابستان داغی خواهیم داشت و ما باید با تمام توان آماده این سناریو باشیم.

کد خبر 6100871

دیگر خبرها

  • صهیونیستها خطاب به گالانت: ما وزیر جنگ نیاز داریم نه هواشناس
  • سفیدشویان غرب مشغول کارند
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم تا...
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوار‌ها پول می‌گرفتم
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن