Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، رضا صدیق عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران با اعلام این خبر، به تشریح برنامه عملیاتی و بودجه سال ٩٧ بانک پرداخت و گفت: هدفگذاری‌های انجام شده برای دستیابی به افق‌های تازه در جذب منابع و افزایش درآمدها، کاهش مطالبات، توسعه بانکداری الکترونیک و افزایش سهم تعهدات برای پشتیبانی از بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور در قالب بودجه سال ٩٧ بانک صادرات ایران در راستای تحقق برنامه میان‌مدت مدیریت جدید است که ٩٠ اقدام عملیاتی و ٢٨ اقدام کلیدی برای بخش‌های مختلف ستاد و ارکان بانک تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق با بیان اینکه اقدامات مورد اشاره در دستیابی به اهداف بلند بانک در سال ٩٧ به تک تک واحدهای مشخص بانک ابلاغ شده و نظارت بر حسن انجام آنها  نیز با دقت رصد می‌شود، وصول مطالبات، مولدسازی دارایی‌ها، انضباط مالی، تقویت بخش بین‌الملل، برندسازی، تجهیز منابع، ارتقای سرمایه‌های انسانی، افزایش ارتباطات و تحول در فن‌آوری اطلاعات را مورد اشاره قرار داد و گفت: وصول مطالبات از دولت، شعب داخل و واحدهای خارج از کشور و پرونده‌های کلان مطالباتی از رئوس برنامه‌های بانک است.

وی همچنین با بیان اینکه بانک صادرات ایران با سابقه  ٦٦ ساله خود در خدمت‌رسانی به مردم ایران، همچنان بر شعار «حق با مشتری است» تاکید دارد، گفت: در سال ٩٧ نیز همچنان انگیزه خدمت‌رسانی و حمایت از مشتریان، کارآفرینان و صاحبان صنایع در تک‌تک کارکنان این بانک وجود دارد و تلاش داریم تا برای تامین نیازهای مشتریان خود از همه امکانات بهره ببریم تا بتوانیم به بهترین نحو جوابگوی خواسته‌های سهامداران باشیم.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک صادرات ایران سودآوری true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک بانک صادرات ایران سودآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از افزایش بیش از ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این اعتبار باید در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای استان و برنامه‌های تحولی دولت هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مجید دهقانی‌زاده با بیان اینکه از اقدامات اساسی دولت در راستای کمک به مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پرداخت عوارض ارزش افزوده است، اظهار کرد: این اعتبار به‌صورت نقد در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا خدمات مناسب و در شأن مردم ارائه دهند.

وی تأمین منابع مالی پایدار از محل توزیع عوارض را مساله مهمی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست و افزود: انتظار می‌رود مجموعه شوراها و شهرداری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا این اعتبار پرداختی از سوی دولت در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای استان و برنامه‌های تحولی دولت هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه مجموعه شهرداری‌ها باید به فکر ایجاد منابع پایدار درآمدی برای خود باشند، تاکید کرد: شوراها و شهرداری‌ها باید بتوانند منابع مناسبی در کنار منابعی که از محل ارزش افزوده نصیبشان می‌شود را در راستای تکمیل طرح و پروژه‌های حوزه شهری و روستایی و همچنین خدمت مناسب به شهروندان به کار گیرند.

دهقانی‌زاده با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ۹ برابر افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: در دولت سیزدهم دولت به کمک مجموعه مدیریت شهری و روستایی آمد تا در این حوزه تحول اساسی ایجاد کند.

وی عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را در سال ۱۳۹۹ مجموعاً ۳,۳۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد که در این دولت این اعتبار بیش از ۹ برابر افزایش یافته است و افزود: عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سال ۱۴۰۲ نیز به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از دلایل رشد این منابع در دولت سیزدهم را تدابیر اندیشیده شده در قالب ستاد درآمد و تجهیز منابع و مساعدت‌های استاندار و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در انتقال تعدادی از پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های یزدی به استان و نیز تلاش‌های ارزشمند دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به ویژه اداره کل امور مالیاتی دانست و گفت: دولت سیزدهم بر تأمین منابع مالی پایدار و عدالت محور در کشور تاکید دارد.

کد خبر 751181

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود