Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:15:00 GMT

منتظران منجی در خیمة‌الانتظار مشهد جشن می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۱۶۴

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،  به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت، بیستمین سال جشن‌های بزرگ انتظار در خیمة‌الانتظار مشهد با حضور سخنرانان، مداحان و قاریان نوجوان برگزار خواهد شد.
این مراسم از پنجم تا 12 اردیبهشت‌ماه در خیمه‌الانتظار مشهد برگزار می‌شود که به ترتیب حجج الاسلام علیرضا پناهیان،سیدحسن مؤمنی، غلامرضا دهشت، محمد کاظم راشد یزدی، علیرضا پناهیان، حاتمی، کاظم صدیقی و محمد مهدی ماندگاری ومسعود عالی در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، این مراسم همراه با مدیحه سرایی مداحان و اجرای گروه تواشیح است، همچنین شب هفتم این مراسم با احیای شب نیمه شعبان نیز همراه خواهد بود.
این مراسم از پنجم تا 12 اردیبهشت ماه از ساعت 20:30 در خیمة‌الانتظار واقع در نبش چهارراه 35 متری، مطهری شمالی(موقوفه سادات رضوی) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محسن ذاکریان در همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و جمعیت هلال احمر استان امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آمار‌های غیررسمی در کشور نشان می‌دهد که سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در سطح کشور انجام می‌شود، عددی که بسیار نگران‌کننده بوده و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

وی تصریح کرد: مرکز نفس در سال ۱۴۰۰ کار خود را در مشهد و با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین سالم آغاز کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.

رئیس قرارگاه نفس کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد