Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@14:26:42 GMT

سورپرایز عجیب شفر برای حساس ترین بازی تیمش!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۲۱۸

سورپرایز عجیب شفر برای حساس ترین بازی تیمش!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی کشور به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت. شاگردان شفر جمعه نیز در آخرین دیدار خود در لیگ هفدهم میهمان سپاهان اصفهان هستند. این دو دیدار برای استقلالی ها از اهمیت بالایی برخوردار است، یک جام و یک عنوان نائب قهرمانی می تواند برای استقلال ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حساسیت بالای جام حذفی از اطرافیان شفر خبر می رسد این سرمربی آلمانی سورپرایز ویژه ای برای این دیدار دارد. حضور مهدی قائدی در ترکیب آبی پوشان مقابل خونه به خونه تصمیم عجیب شفر است که خود به عنوان سورپرایز آن را مطرح کرده است! قائدی که ماه ها از تمرینات هم دور بوده است و بعد از اتمام دوره نقاهت به جمع استقلالی ها بازگشته است احتمالاً در حساس ترین دیدار تیمش به میدان خواهد رفت.

دیدار دو تیم استقلال و خونه به خونه بابل از سری رقابت های جام حذفی 13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه سوم خرمشهر برگزار خواهد شد.

601

فوتبال وینفرد شفر استقلال جام حذفی مهدی قائدی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی

استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

 

 

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب