Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@22:44:05 GMT

اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۴۳۹۰

اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان

ساعت24-رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ما نمی‌خواهیم کالایی در گمرک بماند اما کالاهای وارداتی باید منطبق با استانداردها و قابل قبول باشد.

نیره پیروزبخت در حاشیه کارگاه کشوری طراحی گرافیک و کارتون با موضوع « کالای استاندارد ایرانی میخرم » که امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سازمان ملی استاندارد برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: سازمان ملی استاندارد باید برای حمایت از کالای ایرانی با سازمان‌های دیگر هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: این هماهنگی باید به گونه‌ای باشد که اگر کالای استانداردی در داخل تولید می‌شود با وضع مقرراتی خاص بیشر مورد اقبال قرار گیرد البته این به معنای جلوگیری از واردات نیست، بنابراین ممکن است در سال جاری در خصوص ماندن برخی کالاها در گمرک، با اعتراض برخی تاجران مواجه شویم،  ما نمی‌خواهیم کالایی در گمرک بماند اما کالاهای وارداتی باید منطبق با استانداردها و قابل قبول باشد.  

رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص استانداردهای مورد نظر در ساخت خودرو نیز اعلام کرد: همه خودروسازان تا یکم تیرماه امسال فرصت دارند که همه 63 استاندارد مورد نظر سازمان را پاس کنند.    

انتهای پیام

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

دکتر صیادی خاطر نشان کرد در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.

رییس دانشگاه افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.

وی با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت: خوشبختانه این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو