Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین برنامه های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور رؤسا و نمایندگان استانی جمنا 20 اردیبهشت  برگزار خواهد شد.

وی افزود: آخرین وضعیت جبهه در این جلسه با حضور شورای مرکزی و روسای جبهه مردمی در استان ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: در این جلسه برنامه‌های آینده جبهه و اقداماتی که می‌تواند باعث تحرک بیشتر در فعالیت‌های جبهه شود، مطرح خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به جوانگرایی در جمنا بیان کرد:‌ هنوز ساختار جدیدی در این رابطه اندیشیده نشده چرا که لازم است در ابتدا مجمع شهرستانی و ملی تشکیل شود و قرار بر این است که 30 درصد اعضا از میان جوانان و بانوان باشند و البته تأکید بسیاری بر این مسئله صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات جمنا درباره انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ نمی‌خواهیم به صورت زود هنگام به مسئله انتخاباتی ورود پیدا کنیم و در نظر داریم تمرکز خود را بر مسائل مهم کشور مانند موضوعات اقتصادی، بین المللی و برجام بیشتر کنیم.

حسینی گفت: در زمینه آمادگی برای انتخابات مجلس، استان‌ها باید فعال‌تر شوند و موقعیت نمایندگان کنونی را ارزیابی کنند و کاندیداهای جدید بر اساس مشاوره و بررسی‌های میدانی به عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خاطرنشان کرد: برای برگزاری مجمع عمومی در ابتدا باید مجامع استانی شکل بگیرند و در نیمه دوم سال جاری مجمع عمومی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ساختار جدید «جمنا» با حضور ۴۰ درصدی جوانان و بانوان شکل می‌گیرد/ تشکیل کمیته‌ای برای برنامه ریزی انتخابات مجلس یازدهم جمنا بهترین کار اصولگرایان بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصولگرایان اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود