Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-05-07@06:19:58 GMT

خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه اندازی شد!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۷۵۵۸

بنابر گفته ابراهیم پورفرج، مجری تور گردشگری به برزیل به ایران، نخستین چارتر هوایی گردشگری برزیل به ایران برقرار شد. این مقاله درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری پیرامون خط هوایی گردشگری برزیل به ایران و رونق گردشگری ایران می باشد.

به نقل از ایسنا، این نخستین چارتر هوایی گردشگری در این مسیر بوده که برای نخستین بار برقرار شده و 62 گردشگر برزیلی به همراهی 14 خدمه با هواپیمای انگلیسی اختصاصی از طریق آن به ایران سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پرواز پس از آنکه در ژاپن، چین و هند توقف داشت به ایران وارد شده و پس از چهار روز توقف در استان فارس، کشورمان را به مقصد ایتالیا، مراکش و برزیل ترک می کند. این خط هوایی، اختصاصی گردشگران و یکطرفه به ایران بوده که با آن تور ترکیبی بین چند کشور برگزار می شود. هر چند که طرح آن مشترک بین دو شرکت برزیلی و ایرانی اجرا می شود و قرار است ادامه داشته باشد و احتمالا در سال تا دو بار این پرواز از برزیل به مقصد ایرانانجام شود. این هواپیمای چارتری با توجه به نوع برنامه ریزی که داشته، توقف های کوتاهی در مقاصد می تواند داشته باشد که با توجه به وجود آثار جهانی شناخته شده  همچون پرسپولیس و پاسارگاد در استان فارس و آماده بودن زیرساخت ها در فرودگاه شیراز، این انتخاب صورت گرفت. گردشگرانی که معمولا با هواپیماهای اختصاصی و چارتری سفر می کنند به خاطر خدمات ویژه ای که دریافت می کنند، بیشتر از مسافران معمولی هزینه می کنند و درآمد و اشتغال زایی قابل توجهی دارند. در سابق هم گردشگرانی با کشتی های کروز و قطارهای اختصاصی به ایران آمده اند ولی با این حال درآمدی که پروازهای چارتری ایجاد می کنند، به مراتب بیشتر از آن ها است چون مسافران کروز و قطار در وسیله نقلیه خود اقامت می کنند و بخشی از هزینه های خود را به این شکل کاهش می دهند. مهمتر از درآمدزایی، برقراری چارترهای هوایی گردشگری در شرایط حاضر منطقه، سطح امنیت آسمان ایران را نشان داده که تبلیغ مثبتی برای کشور و گردشگری نیز خواهد بود. این مقاله ما را با جدیدترین اخبار گردشگری درباره رونق گردشگری ایران آشنا می کند.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • سیل وحشتناک در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شدند (فیلم)
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی