Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم  ظهر امروز در دیدار معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، میلاد امام عصر (عج) و حضرت علی‌اکبر (ع) را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در آستانه میلاد امام عصر(عج) و حضرت علی‌اکبر (ع) قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت علی‌اکبر (ع) بهترین گزینه برای انتخاب نماد روز جوان است چراکه حضرت علی‌اکبر (ع) موردتوجه اهل‌بیت (ع) بود و نیز شباهت فراوانی به پیامبر گرامی اسلام (ص) داشتند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه مساجد قرارگاهی برای هویت‌سازی جوانان است، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه خوبی بر قشر جوان شد که در واقع هویت آنان از مساجد شکل گرفتند به همین دلیل می‌توان گفت که مساجد قرارگاهی برای هویت‌سازی مردم به‌ویژه جوانان است.

وی با بیان اینکه دشمن به‌شدت درصدد از بین بردن اعتقادات جوانان است، عنوان کرد: با توجه به همه مسائلی که دشمن مطرح می‌کند وضعیت امیدبخشی داریم اما رهبر معظم انقلاب دغدغه فراوانی روی به‌کارگیری جوانان دارند.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر موضوع اشتغال جوانان حل شود آنان دیگر به دنبال مسائلی که دشمنان مطرح می‌کند نخواهند رفت، بنابراین دولت نیز باید دغدغه مقام معظم رهبری را جدی‌تر دنبال کند.

وی تأکید کرد: ظرفیتی بیش ازآنچه دولت اکنون انجام می‌دهد وجود دارد مانند مثال در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) بیش از 120 هزار قرآن آموز حضور داشته‌اند از چند اصل گذشته تا امروز داشته‌اند به همین دلیل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی دارد.

انتهای پیام/ت

مساجد قرارگاهی برای هویت سازی جوانان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان