Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی از اجرای برنامه‌های دهه مهدویت در بارگاه منور امام رضا(ع) خبر داد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با بیان اینکه همزمان با فرا‌رسیدن نیمه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه‌های متنوعی در اماکن متبرکه رضوی تدارک دیده شده به سخنرانی حجج‌اسلام رجایی‌خراسانی، راشد یزدی، نظافت، مومنی و نیلی‌پور همزمان با دهه مهدویت در رواق امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: فضلیت نیمه شعبان، مهدویت در قرآن، اخلاق مهدوی، شاخصه‌های حکومت مهدوی، ویژگی‌های اخلاقی یاران امام زمان(عج) و تربیت جوانان مهدوی موضوعاتی است که در این سخنرانی‌ها به آن پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: محمد گلابگیر، هادی الهی، حمید اکبری، رضا عرفانیان، کاظم ذوقیان، محمد عطاپور، کاظم غلامشاهی، علی ملائکه، امیر عارف، جعفرملائکه و عباس حیدرزاده مداحان و ذاکرانی هستند که در ایام میلاد گل نرگس، حضرت مهدی(عج) در حرم مطهر  رضوی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

حسینی با اشاره به برگزاری برنامه سخنرانی و بیان معارف مهدوی همه روزه قبل و بعد از نماز‌های یومیه درمسجد جامع گوهرشاد بیان کرد: ویژه برنامه‎های حلقه معرفت، پرسمان دینی، مشاوره و پایگاه‎های آداب زیارت نیز در این ایام مبارک، میزبان عموم زائران خواهد بود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی شب زنده‌داری و مناجات را یکی از اعمال مورد تأکید در شب نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان برنامه احیاء‌ تدارک دیده شده که از ساعت 1 بامداد در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های دهه مهدویت تحت عنوان «تا انقلاب مهدی(عج)، نهضت ادامه دارد» از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا دوازدهم ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شب شعر مهدوی، اجتماع جوانان مهدوی، اجتماع بانوان مهدوی و اجتماع عظیم منتظران نیز از دیگر برنامه‎های دهه مهدویت است که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

محمدرضا صفایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، در خصوص ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

وی افزود: پذیرایی از زائران و مجاوران با ارائه خدمات فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و بهداشتی بعضی از اموری است که در این مواکب و ایستگاه‌ها انجام می‌شود. این مواکب از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان امام‌هشتم (ع) هستند.

کد خبر 751809

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در راه خوزستان
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • طرح «نذر سلامت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود