Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:04:40 GMT

مجمع مشورتی زنان در خراسان شمالی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۱۰۰۵

مجمع مشورتی زنان در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی از افتتاح نخستین مجمع مشورتی زنان در استان خبر داد و گفت: در این مجمع آسیب های اجتماعی شناسایی و برای برطرف کردن آن راهکارهایی ارائه می شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی چهارشنبه در جمع شماری از زنان استان اظهار کرد: راه اندازی این مجمع که امروز انجام شد، کمک زیادی به حل مشکلات اجتماعی و آسیب ها خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بر صرفه جویی در همه زمینه تاکید و بیان کرد: خراسان شمالی مبارزه با اسراف را در شورای فرهنگ عمومی استان تصویب کرده و به عنوان پایلوت کشوری در شورای فرهنگ عمومی کشور انتخاب شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه خراسان شمالی همچنین پایلوت طرح گفت و گوی ملی خانواده در کشور است اضافه کرد: با توجه به کاستی های موجود، این استان در بخش های مختلف مادی و معنوی، نیروی انسانی و توانمندسازی های اجتماعی، توانمندی بالقوه دارد که باید به فعلیت درآید.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به موضوع اشتغال در استان نیز گفت: در سال 96، استان به ایجاد هشت هزار و 680 شغل موظف بود اما، توانست 11 هزار و 300 شغل را ایجاد کند.
وی افزود: باید در خراسان شمالی ایجاد اشتغال را به سمت بانوان و جوانان سوق داد و از توانایی های آنها استفاده کرد.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: باید 30 درصد از پست های مدیریتی به زنان اختصاص داده شود اما متاسفانه این موارد در استان کمتر مشاهده می شود.
وی اظهارکرد: مرد و زن از یک جنس هستند و با ایجاد وحدت، تسکین، علاقه، مودت و محبت می توانند در کنار یکدیگر جامعه را بسازند.
استاندار خراسان شمالی همچنین گفت: شایسته سالاری وظیفه ما است و باید به آن عمل کنیم، متاسفانه تبلیغات گروه ها بویژه در جوامع غربی به جایی رسیده است که انگار ما مخالف حقوق بشر هستیم.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که 50درصد از جمعیت آن را زنان تشکیل می دهند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مجمع مشورتي زنان استاندار خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند