Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:49:08 GMT

تمرین اختصاصی سید حسین حسینی دروازه بان استقلال

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۱۵۴۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجراهایی که پس از گل خوردن سید حسین حسینی در دیدار استقلال و پیکان به وجود آمد برای دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش استقلال حاشیه‌ساز شد. سید حسین حسینی پس از بازی در اینستاگرام خود متنی را نوشت و از هواداران تیم استقلال خداحافظی کرد!

در این ویدئو تمرین اختصاصی سید حسین حسینی دروازه بان و گلر ملی پوش استقلال را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران است. حسینی پس از دو فصل حضور در استقلال، در سال ۹۳ برای گذراندن خدمت سربازی به صورت قرضی به تیم ملوان بندرانزلی پیوست. او با موفقیت ۸۷۴ دقیقه متوالی در بسته نگه داشتن دروازه تیم فوتبال استقلال تهران به تنهایی رکوردار کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران است.
همچنین او در جریان بازی مقابل تراکتورسازی رکورد حفظ دروازه در تاریخ لیگ برتر را (که تنها سه هفته از شکسته شدنش می‌گذشت) شکست و در جریان بازی با سایپا و گل نخوردن تا دقیقه ۵۶ رکورد بهرام مودت را شکست و رکورددار کل تاریخ فوتبال ایران شد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال ملی پوش استقلال تمرینات اختصاصی حسینی دروازه بان استقلال دروازه بان تیم ملی سید حسین حسینی ملوان بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه صهیونیست‌ها در دانشگاه UCLA و میزوری تمرین نسل‌کشی می‌کنند + فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بچه صهیونیست‌ها در دانشگاه UCLA آمریکا تمرین نسل‌کشی می‌کنند و حامیان فلسطین را در حضور پلیس تا سر حد مرگ می‌زنند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بچه صهیونیست‌ها در دانشگاه UCLA تمرین نسل‌کشی می‌کنند+ فیلم
  • بچه صهیونیست‌ها در دانشگاه UCLA و میزوری تمرین نسل‌کشی می‌کنند + فیلم
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت