Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:14:46 GMT

خدمت بی منت و صادقانه اولویت کاری مسئولان باشد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۳۵۳۸

خدمت بی منت و صادقانه اولویت کاری مسئولان باشد

قروه- فرماندار قروه خدمت بی منت و صادقانه در کنار بهره گیری از ظرفیت های منطقه برای توسعه همه جانبه را از جمله مهمترین سیاست های کاری و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، موحد امان اللهی عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با محوریت تودیع و معارفه فرماندار قروه اظهار داشت: قروه از لحاظ جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و دارای نیروها و پتانسیل های خوبی است لذا آینده روشنی در انتظار این شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه های مهم راه آهن و شبکه های ارتباطی، افزود: در بحث تسریع روند توسعه قروه دست همه کسانی که غیرت ملی دارند را می فشاریم.

امان اللهی مهمترین سیاست های کاری را در دو محور دانست و تصریح کرد: خدمت بی منت و صادقانه و خالصانه به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه در کنار تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه قروه در تمامی عرصه ها از اصولی ترین مواردی هستند که باید مدنظر قرار گیرند.

وی استفاده از نخبگان، افراد توانمند فارغ از هرگونه تفکر سیاسی برای پست های مدیریتی را مهم دانست و بر بهره گیری از این افراد تأکید کرد.

امان اللهی در ادامه به اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: به هر اندازه که اصحاب رسانه انتقاد سازنده از عملکرد را بیان می کنند به همان اندازه احتمال بروز فساد اداری هم کاهش خواهد یافت.  

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید فرمانداری قروه مراسم تودیع و معارفه مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران خطبه های نماز جمعه هفته سلامت بارش برف بیرجند تبریز کهگیلویه و بویراحمد ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد