Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:50:10 GMT

بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر در لرستان بدون متقاضی هستند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۳۸۵۸

بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر در لرستان بدون متقاضی هستند

خرم‌آباد- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: بیش از هزار و ۵۴۷ واحد مسکن مهر بدون متقاضی در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیخانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مسکن لرستان گفت: سایت مسکن مهر ارتش خرم‌آباد فاقد متقاضی است.

وی افزود: برای رفع مشکل این سایت با برخی پیمانکاران تفاهم‌نامه‌هایی منعقدشده تا بتوانیم به‌صورت خود مالک آن‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: البته برخی تعاونی‌های مسکن مهر هم باید بیشتر پای‌کار بیایند و ترغیب شوند تا پروژه‌های مسکن مهر تعاونی‌ها نیز تعیین تکلیف و تکمیل شود.

علیخانی اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰۰ واحد مسکن مهر در خرم‌آباد تعیین تکلیف نشده که در این زمینه هم ۴۶۴ واحد به‌صورت خود مالک تحویل می‌شود.

وی اضافه کرد: در الیگودرز و پلدختر نیز به ترتیب ۵۶۷ و ۲۸۰ واحد بدون متقاضی است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: تاکنون ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در قالب شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و زیر ۲۵ هزار نفر در استان تحویل متقاضیان شده است.

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی لرستان علی علیخانی مسکن مهر مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران خطبه های نماز جمعه هفته سلامت بارش برف بیرجند تبریز کهگیلویه و بویراحمد ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان