Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بغداد به آنکارا هشدار داده است در صورت ادامه ممنوعيت پروازهاي بين المللي از ترکيه به فرودگاه سليمانيه و بالعکس، پرواز هواپيماهاي ترکيه به يکي از فرودگاههاي عراق را ممنوع خواهد کرد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، با تداوم ممنوعيت پروازهاي بين المللي از ترکيه به فرودگاه سليمانيه و بالعکس، بغداد به آنکارا هشدار داده است در صورت ادامه اين روند پرواز هواپيماهاي ترکيه به يکي از فرودگاههاي عراق ممنوع اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"بيستون عادل" عضو کميسيون خدمات عمومي در پارلمان عراق روز چهارشنبه به رسانه هاي محلي کردي در کردستان عراق گفت: وزير حمل و نقل عراق در ديدار به سفير ترکيه در عراق از وي خواسته است که کشور متبوعش از ممنوعيت پروازهاي بين المللي به سليمانيه در کردستان عراق صرف نظر کرده و مشکل پيش آمده را حل کند.
وي افزود: وزير حمل و نقل عراق به سفير ترکيه هشدار داده است اگر ممنوعيت پروازهاي بين المللي به فرودگاه سليمانيه لغو نشود عراق پرواز هواپيماهاي ترکيه اي را به يکي از فرودگاههاي عراق ممنوع خواهد کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ادعای ترکیه درباره شرط حماس برای کنارگذاشتن سلاح
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • پایان روابط تجاری ترکیه ـ اسرائیل/ اردوغان در جنگ غزه به دنبال چیست؟